Skip to main content
Goedemorgen,

Ik ben voorlopig voor een jaar verhuisd naar Belgie, ben al vanaf het begin lid van Simyo wat prima bevalt, nou heb ik alleen een prepaid abonnement, ik kan hier gewoon bellen en sms'sen, maar ik moet wel mijn adres veranderen?

Kan dat als het rekening nummer hetzelfde blijft?

Ben w.s. volgend jaar weer terug, ben zeker 2 x per maand in Nederland, woon nu even in de grensstreek.

vriendelijk groet

Mevr. M.van Zon
Het is niet mogelijk bij Simyo (eigen ervaring! :() om een buitenlands adres te hebben. Dus als je je huidige adres in Nederland niet kunt of wilt aanhouden, moet je een vriendelijke kennis of familielid in Nederland zoeken wiens adres je bij Simyo kunt registreren. Dat is alles. Verder kan je met prepaid prima bellen en sms'sen in Belgie (niet internetten). Hou er wel rekening met de kosten, zie https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-nieuwe-tarieven-voor-bellen-binne-348?c=371
Hoi Joortje44,



Het is, zoals Scotsman al aangeeft, helaas niet mogelijk om je adres te wijzigen naar het adres in België. Omdat je een prepaid simkaartje hebt, is het ook niet perse nodig om je adres actueel te houden. Het is natuurlijk wel fijn voor onze administratie voor het geval je bijvoorbeeld een nieuwe simkaart nodig hebt 🙂.



Bedankt voor het antwoord, Scotsman!

Reageer