.

Beantwoord

Hoogverbruik, meteen alles betaald, nog steeds afgesloten?!

  • 25 November 2013
  • 1 reactie
  • 399 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi forum gebruikers, en hopenlijk ook medewerkers!

Ik heb gisteren mijn telefoon als wifi hotspot gebruikt, maar blijkbaar was ik al over mijn limiet, en kost dit grapje mijn zon 180 euro.
Niet leuk!

Nu heb ik zodra ik zag dat ik zwaar in de min stond, meteen alles betaald.
Ik heb gewoon via de website mijn beltegoed meerdere keren opgewaardeerd, tot ik weer in de plus stond.

Ik sta nu 12,50 in de plus met beltegoed, maar mijn simkaart is sinds vandaag ineens geblokkeerd.
"wegens administratieve redenen"

Ik had graag gewoon een medewerker gesproken, maar blijkbaar is de klantenservice nogal vroeg dicht , en moet alles (lekker makkelijk) tegenwoordig via internet.. 
Bij deze dus!

Ik heb wel net een mail gestuurd naar de klantenservice, met mijn bankafschrift erbij, om te laten zien dat ik alles betaald heb.

Dit geintje is namelijk een rip uit mijn lijf, en daarbij kan ik het ook echt niet gebruiken om niet bereikbaar te zijn!

Ik snap niet dat ik , nadat ik alles netjes betaald had, alsnog word afgesloten?!
Ik heb dit ook nooit eerder gehad ofzo, dus ik ben geen probleem geval of wat dan ook.

Wie weet wat ik moet doen, om zsm weer bereikbaar te zijn?!


Ps.. Tof van Simyo trouwens , dat ze niet even een smsje sturen, dat je internet bundel bijna opzit.. 
Als ik zo dit forum lees, denk ik dat meerdere mensen dit wel zouden kunnen waarderen!! 
icon

Beste antwoord door Natascha 26 November 2013, 13:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi forum gebruikers, en hopenlijk ook medewerkers!

Ik heb gisteren mijn telefoon als wifi hotspot gebruikt, maar blijkbaar was ik al over mijn limiet, en kost dit grapje mijn zon 180 euro.
Niet leuk!

Nu heb ik zodra ik zag dat ik zwaar in de min stond, meteen alles betaald.
Ik heb gewoon via de website mijn beltegoed meerdere keren opgewaardeerd, tot ik weer in de plus stond.

Ik sta nu 12,50 in de plus met beltegoed, maar mijn simkaart is sinds vandaag ineens geblokkeerd.
"wegens administratieve redenen"

Ik had graag gewoon een medewerker gesproken, maar blijkbaar is de klantenservice nogal vroeg dicht , en moet alles (lekker makkelijk) tegenwoordig via internet.. 
Bij deze dus!

Ik heb wel net een mail gestuurd naar de klantenservice, met mijn bankafschrift erbij, om te laten zien dat ik alles betaald heb.

Dit geintje is namelijk een rip uit mijn lijf, en daarbij kan ik het ook echt niet gebruiken om niet bereikbaar te zijn!

Ik snap niet dat ik , nadat ik alles netjes betaald had, alsnog word afgesloten?!
Ik heb dit ook nooit eerder gehad ofzo, dus ik ben geen probleem geval of wat dan ook.

Wie weet wat ik moet doen, om zsm weer bereikbaar te zijn?!


Ps.. Tof van Simyo trouwens , dat ze niet even een smsje sturen, dat je internet bundel bijna opzit.. 
Als ik zo dit forum lees, denk ik dat meerdere mensen dit wel zouden kunnen waarderen!! 


Hoi Loony,

Welkom op het forum!
Ik snap dat het vervelend is wanneer je voor hoge kosten komt te staan die je niet had verwacht. De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.30. Via Twitter zijn wij op werkdagen bereikbaar t/m 20.00. Ik zie in het systeem dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je weer gebruik maken van je aansluiting. In het systeem zie ik dat op 24 november een sms en e-mail is gestuurd dat je over je internetbundel heen was. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting?

Reageer