Skip to main content
Siinds deze week een smartphone en daar de simkaart in gedaan. Vervolgens middels wifi van thuis whatsapp geprobeerd te downloaden wat niet lukte, bleek uiteindelijk dat dit kwam doordat hij niet via wifi maar middels traag internet via Simyo pakte. Ik wist niet eens dat ik ermee op internet kon. Vervolgens krijg ik een berichtje dat mijn beltegoed onder de 2 euro is gekomen, kijk ik vandaag op mijn pagina staat er -47,00 euro saldo!!! Ik snap hier werkelijk niets van dat jullie dit zomaar kunnen doen, onder de 2euro komen en 47 euro negatief vind ik nogal een verschil! ik kies voor prepaid dat zodra mijn beltegoed op is dat ik er niet overheen vlieg, nu heb ik ineens een flink negatief saldo zonder waarschuwing. Schandalige werkwijze die totaal niet klantvriendelijk is. Een waarschuwings sms heeft toch als doel je te waarschuwen ipv een onjuiste indicatie te geven?
Je koopt een smartphone en je geeft aan dat je zelf niet wist dat je ermee op internet kon? Je hebt ook niet door dat je niet op wifi zit maar op 3G? Zeer ongeloofwaardig, er wordt van jou als gebruiker verwacht dat je je wel in de materie verdiept, net zoiets als na een ongeluk met de auto zeggen : ik wist niet dat ik een rijbewijs nodig had en een gordel moest dragen...
Ik kan niet anders dan me aansluiten bij Ronald renes.



Valentino43, Wel kortzichtig gedacht hoor! Een smartphone is een 'slimme' telefoon, maar de gebruiker dient ten alle tijden nog altijd slimmer te wezen!!



Ik hoop wel dat je inmiddels 3G hebt weten uit te schakelen...:p.
Ronald, ik heb het in mijn vorige bericht niet duidelijk neergezet, excuses. Ik bedoelde dat ik niet wist dat ik met de prepaid van simyo op internet kon. Hierdoor ging ik er dus ook vanuit dat de telefoon automatisch wifi zou pakken zoals ingesteld op de nieuwe telefoon. Waar het dus om gaat is dat ik uiteindelijk dus 47 euro teveel heb gebruikt terwijl ik enkel een bericht krijg dat mijn saldo onder de 2 euro is gekomen.
Siinds deze week een smartphone en daar de simkaart in gedaan. Vervolgens middels wifi van thuis whatsapp geprobeerd te downloaden wat niet lukte, bleek uiteindelijk dat dit kwam doordat hij niet via wifi maar middels traag internet via Simyo pakte. Ik wist niet eens dat ik ermee op internet kon. Vervolgens krijg ik een berichtje dat mijn beltegoed onder de 2 euro is gekomen, kijk ik vandaag op mijn pagina staat er -47,00 euro saldo!!! Ik snap hier werkelijk niets van dat jullie dit zomaar kunnen doen, onder de 2euro komen en 47 euro negatief vind ik nogal een verschil! ik kies voor prepaid dat zodra mijn beltegoed op is dat ik er niet overheen vlieg, nu heb ik ineens een flink negatief saldo zonder waarschuwing. Schandalige werkwijze die totaal niet klantvriendelijk is. Een waarschuwings sms heeft toch als doel je te waarschuwen ipv een onjuiste indicatie te geven?



Hoi Valentino43,



Het klopt dat je gebruik kan maken van het internet met een prepaid simkaart van Simyo. Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem. Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.



@ Ronald renes & RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer