Skip to main content
Hoi, ik heb 30-12-2014 een bestelling van een pre paid sim gedaan en de bestelling nog steeds niet binnen.

Er staat op de website dat er binnen drie dagen eleverd word maar dus nog steeds niks binnen.

Kunt U voor mij checken waarom ik noig steeds deze sim kaart niet binnen heb?

VG, Roger.
Hoi roogerd,



Welkom op het forum.



Het is niet fijn om te horen dat je nog geen simkaart ontvangen hebt.



Je bestelling is goed gegaan en je simkaart zou direct na bestelling zijn verstuurd. Als het goed is heb je per e-mail inlog gegevens ontvangen samen het je nieuwe telefoonnummer.



Heb je op Mijn Simyo gekeken of het adres wel klopt?
Hoi, ja het adres klopt straat klopt en nummer 25 ook.

Heb echt nog niks ontvangen.
Hoi roogerd,



Wat vreemd dat je 'm dan niet hebt ontvangen. Dit kan nog met de uitloop van de feestdagen te maken hebben. We hebben gemerkt dat hierdoor toch wel wat vertraging door was opgelopen. Maar zo lang als dit, is niet helemaal de bedoeling.



Ik heb je zojuist een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen. Laat je me weten als je deze wel hebt ontvangen? Alvast bedankt! 😃
Hoi ik heb gister de vervahgende simkaart gekregen.

De intructies op de brief klopten wel niet helemaal er stond dat ik op mijn simyo pagina voor de optie activeer de vervangende simkaart moest klikken maar deze knop was er niet, ik heb toen maar op activeer simkaart geklikt en toen werkte het.

Ik heb toen sim kaart in de telefoon gedaan en alles werkte.

Bedankt voor de hulp(wel jammer van de 13 dagen maar ok ik kan nu bellen).

Groetjes,

R.
Hoi roogerd,



Inderdaad apart dat je je eerste simkaart niet ontving. Normaal gaat dit anders. Fijn om te horen dat je je vervangende simkaart wel hebt ontvangen 🙂 En dat je hier al gelijk mee kon bellen. Bedankt dat je het aan ons doorgeeft!



Veel belplezier 🙂 Hopelijk tot ziens op het forum.

Reageer