Skip to main content
Een maand geleden ben ik overgestapt van de TELE2/Typhone maffia naar Simyo en na vele 5ven en 6sen doet mijn kaartje het eindelijk .

Om nu ook een abonnement voor internet op mijn mobiel af te sluiten kan ik nergens vinden , een maand geleden kon ik het wel aanvragen .

Verder vind ik alles klantonvriendelijk voor leken en oudere mensen , het begint al met die kleine ***-lettertjes . Verder zitten dit soort sites er

typografisch heel erg slecht uit , zeer amateuristisch .
Om te beginnen hoef je helemaal geen internet "abonnement" aan te schaffen want internet doet het so wie so al. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, daarom is het aan te bevelen als je vaak mobiel internet gebruikt om een zogenaamde "internetbundel" er bij te nemen. Voor een vast maandelijks bedrag krijg je dan een bepaalde hoeveelheid MBs die omgerekend per MB een stuk voordeliger zijn dan zonder bundel. Die bundel kan je 1x per maand aan- of uitzetten, of wijzigen. De bundel die je op dit moment hebt (of niet) staat duidelijk op Mijn Simyo aangegeven. Heb je deze maand al een keer een wijziging aangebracht, dan kan je nu niets meer veranderen. Dat kan pas weer de volgende maand. Doe dat wel uiterlijk op de 25e anders gaat de wijziging niet meteen de volgende maand in.



Wat de kleine lettertjes betreft: volgens mij hebben alle webbrowsers tegenwoordig de mogelijkheid om de lettergrootte te veranderen. Ik weet zeker dat het mogelijk is om de tekst groter te maken, kijk even rond in de instellingen van je browser.
Hoi topkeepertje,



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik het topic verplaatst naar het "prepaid" forum.



Wat vervelend om te lezen dat je de site als klantonvriendelijk ervaart en het je niet zo gemakkelijk af gaat. Scotsman heeft in dit geval je vraag juist beantwoord (waarvoor dank, Scotsman!). Het enige wat ik hier nog aan toe wil voegen is de manier waarop je de internetbundel aanzet 🙂



Je kunt een internetbundel aanzetten, door te gaan naar het tabblad "overzicht". Op het tabblad "overzicht" scroll je vervolgens naar beneden totdat je "Mijn abonnement aanpassen" ziet staan. Hier kun je vervolgens de gewenste internetbundel kiezen. Als je de bundel aanschaft, gaat deze ook meteen in. Zo te zien heb je deze stappen inmiddels al gevonden 😉



Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het me dan weten.

Reageer