.

Beantwoord

Hoe zet ik de optie voor negatief saldo uit?

  • 25 May 2016
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Hoi,
Hoe zet ik het uit dat je negatief kan staan? Want ik ben er niet echt blij mee. Ik snap dat het handig kan zijn om een sessie af te maken, maar de verhalen die ik ook lees, is dit wat er in realiteit gebeurt.
icon

Beste antwoord door Ilias 25 May 2016, 13:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi LillyB

Dat kan via automatisch opwaarderen .
Lees ook Hier voor info.:)
Ik wil niet automatisch opwaarderen. Ik wil niet negatief kunnen staan. Dus als ik een saldo van 0 haal, dat ik er niet onder ga.
Reputatie 7
Badge +9
Als je niet automatisch opwaardeert is het mogelijk dat je bij Simyo een negatief saldo krijgt. Dit is helaas niet te voorkomen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi LillyB,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je liever niet in de min wilt komen met je Prepaid aansluiting.

Helaas is het niet mogelijk om deze optie verwijderen. Bij Simyo wordt de aansluiting pas 'geblokkeerd' nadat je jouw laatste gesprek hebt gevoerd en/of laatste internetsessie hebt afgemaakt. Dat is de reden waarom je in de min kunt komen. Het automatisch opwaarderen kan dit inderdaad voorkomen. Dat hebben Scotsman en Friesian goed opgemerkt. Een andere mogelijkheid is er helaas niet.

Uiteraard kun je natuurlijk ook via Mijn Simyo altijd controleren hoeveel beltegoed je nog hebt. Als je jouw belgedrag aanpast aan dat gegeven, dan kan je ook voorkomen dat je in de min komt. Je kunt ook de Mijn Simyo app downloaden voor makkelijkere toegang tot je gegevens.

Mocht het gebeuren dat je in de min komt te staan, Simyo is niet te beroerd om weleens je tegoed aan te vullen. Simyo strooit niet alleen op 5 december 😛

Dank jullie wel voor jullie behulpzaamheid, Scotsman en Friesian!

Groetjes,
Ilias

Reageer