ik wil toch niet via mijn bankrekeningnummer automatisch betalen.
kan dit geannuleerd worden ?
willemien
ik wil toch niet via mijn bankrekeningnummer automatisch betalen.
kan dit geannuleerd worden ?
willemien
Hoi Willemien,
Voor jouw prepaid aansluiting heb je Automatisch opwaarderen nu niet aan staan. Dus we zullen niks automatisch afschrijven. Wellicht heb je je bestelling met een eenmalige afschrijving betaald. Daar hoef je verder niets aan stop te zetten.
Wanneer je wilt opwaarderen, kun je dat via iDeal betalen.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
P.s. Erickiel, bedankt voor het meedenken. Willemien is dus een prepaid klant, maar dat kon jij niet zien 😉
Hoi Erickiel,
Wat leuk dat je nog actief bent op het forum! 🙂
hallo
ik heb een een spaanse bankrekening OPENBANK maar kan er niet mee IDEAL betalingen mee doen heb een prepaid sim only card is het mogelijk met bankoverschrijving anders zoek ik een andere provider heb thuis een kpn abonement
Hoi A van Dijk,
Het is wel mogelijk om met je Spaanse bankaccount op te waarderen. Het is alleen niet mogelijk om zelf je buitenlandse bankrekeningnummer te koppelen aan je aansluiting, wij kunnen dit wel handmatig voor je doen. Je kunt hiervoor een kopie van je bankpas en een kopie van je id kaart mailen naar klantenservice@simyo.nl, dan kunnen wij het voor je in orde maken.
Groetjes,
Daisy
oke dat is goed doe ik dat wel want automatisch opwaarderen gaat ook niet heb ik gezien ik stuur wel mijn kopie bankpas en ID CART rijbewijs
groeten A VAN DIJK
Hallo A van Dijk,
Dat is prima! Bedankt voor je reactie.
Het andere topic dat je hebt aangemaakt, waarin je dezelfde vraag stelt, heb ik verwijderd. Dat heb ik gedaan omdat
Bedankt Ray! Scherp van je.
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.