Dag,
Heel graag wil ik het Sim Only abonnement bij 06******** opzeggen per 1 februari 2015.
Ik lees op vele plaatsen dat dit kan bij Mijn Gegevens, maar de optie ontbreekt.
Wilt u mij zo snel mogelijk laten weten hoe ik de opzegging formeel moet doen.
Met groet,
André Lagerburg
Bladzijde 1 / 1
Hoi Woudedam, wat jammer dat je heel graag je abonnement wil opzeggen bij Simyo 😞.
Ik ben je gegevens eens ingedoken om te zien waarom je die knop niet kunt vinden op Mijn Simyo en ik zie dat je een Prepaid simkaart hebt bij Simyo. Deze hoef je niet op te zeggen. Zodra je het nummer langer dan 6 maanden niet wordt gebruikt, vervalt de simkaart automatisch.
Je hebt gisteren je automatische opwaardering uitgezet, dus het is ook niet meer mogelijk dat Simyo geld van je rekening haalt 🙂.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben je gegevens eens ingedoken om te zien waarom je die knop niet kunt vinden op Mijn Simyo en ik zie dat je een Prepaid simkaart hebt bij Simyo. Deze hoef je niet op te zeggen. Zodra je het nummer langer dan 6 maanden niet wordt gebruikt, vervalt de simkaart automatisch.
Je hebt gisteren je automatische opwaardering uitgezet, dus het is ook niet meer mogelijk dat Simyo geld van je rekening haalt 🙂.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.