.

Beantwoord

Hoe wordt het prepaid tarief berekend?

  • 23 January 2014
  • 3 reacties
  • 456 Bekeken

Badge
Ik ben gestart met 22,50 euro. Na 71 minuten is mijn saldo 10,80 euro.
71 maal 0,10 euro is 7,10 euro. Dus mijn saldo zou 15,40 euro moeten zijn.
Ja toch????   mvg Jan Peeters
icon

Beste antwoord door Ernst 24 January 2014, 11:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi jpc-mobiel, welkom op het Simyo forum :)

Jij maakt gebruik van een prepaid aansluiting tegen de tarieven zoals die golden toen je je simkaart bestelde.
Dat betekent een starttarief van €0,10 en betalen per seconde. Bel je bijvoorbeeld 1,5 minuut, betaal je €0,25

Tegenwoordig betaal je met nieuw bestelde prepaid simkaarten tot 1 minuut €0,10 en daarna per seconde. Bel je dan 1,5 minuut, betaal je €0,15.
Dit zal verklaren wat je ziet.

Bij wijze van uitzondering mag je een nieuwe prepaid bestelling plaatsen mét nummerbehoud om zo over te stappen naar de nieuwste tarieven.
hey,

je kan overstappen op de nieuwe prepaid tarieven via je je mijn simyo instellingen, daar staat een linkje met: stap over naar nieuwe tarief, dan hoef je dus geen nieuwe sim kaart aan te vragen
Badge +6
hey,

je kan overstappen op de nieuwe prepaid tarieven via je je mijn simyo instellingen, daar staat een linkje met: stap over naar nieuwe tarief, dan hoef je dus geen nieuwe sim kaart aan te vragen


Hoi Kris,

Welkom op het forum!
Het klopt je kunt via je persoonlijke pagina overstappen naar de nieuwe tarieven 🙂. Je hoeft daar geen nieuwe bestelling voor te doen.

Reageer