.

Beantwoord

Hoe werkt het goedkoper bellen in EU voor prepaid?

  • 31 March 2016
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Badge
Ik heb een SIMYO prepaid (gƩƩn abonnement).

Begrijp ik de mail over bovenstaande goed als ik het als volgt interpreteer?

Vanaf 30 april 2016 is (tijdelijk) het bellen in de EU (bijv. vanuit Belgiƫ naar Nederland of andersom) GOEDKOPER dan bellen binnen Nederland, nl. 6 cent per minuut? (tijdelijk, wegens technische redenen, dus totdat jullie de technische problemen hebben opgelost, waarna het 10+6=16 cent per minuut wordt tot ong. medio 2017, waarna het 10 cent per minuut wordt).

m.vr.gr.
Paul
icon

Beste antwoord door Angela 1 April 2016, 16:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pweemaes,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je de mail goed hebt gelezen!

Het is dat ik jouw bericht niet direct als antwoord kan markeren, want je begrijpt het helemaal goed. Je bent voor korte tijd goedkoper uit als je vanuit het buitenland belt 🙂 Nadat het technisch mogelijk is om het Nederlandse tarief te rekenen + de EU-toeslag ben je weer iets duurder uit dan in Nederland. Medio 2017 wordt het tarief gelijk getrokken.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Dank voor je reactie! Da's voor mij dan (voorlopig) mooi, want ik ben vrij vaak in BelgiĆ« 😉
Reputatie 7
Badge +10
Dat is dan zeker gunstig de aankomende tijd. Alsnog gaat het een hoop schelen. Ook als het Nederlandse tarief straks wel berekend gaat worden 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt voor ons?

Groetjes,
Angela

Reageer