Skip to main content
Simyo!



Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen met een stappenplan voor het overzetten van Simyo Sim Only naar Prepaid omdat ik voor onbepaalde tijd in het buitenland zit, maar wel mijn nummer wil behouden!



Ik heb het forum al gecheckt, maar niet alles is even duidelijk! Staat het ergens duidelijk beschreven?



Moet ik bijvoorbeeld de €5,- betalen als ik al een simkaart heb?



Thanks! :)

Marc
Hoi Marc,



Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is hoe de overstap werkt! Gelukkig is het allemaal niet heel ingewikkeld 🙂 Ik heb er een stappenplan van gemaakt:



Stap 1: Bestel een nieuwe Prepaid aansluiting.. Je betaalt inderdaad € 5,-, maar je krijgt er ook € 7,50 beltegoed voor. Je betaalt dus niet zozeer voor de simkaart, maar wel voor het beltegoed. Én je krijgt € 2,50 beltegoed gratis!

Stap 2: In het bestelproces voer je bij de stap 'Nummerbehoud' gewoon je Simyo nummer in, met je Simyo simkaartnummer.

Stap 3: Je ontvangt je nieuwe Prepaid kaart binnen enkele dagen. Ook de overstap wordt binnen enkele dagen geregeld, waardoor je Simyo nummer op je Prepaid komt te staan.



Voilà! Je bent dan succesvol overgestapt 🙂 Heb je hier nog andere vragen over?



Groetjes,

Jihane
Hoi Jihane!



Top! Dit is precies wat ik nodig had! :)



Weet je ook ongeveer hoe lang het duurt voordat mijn oude simkaart dan afgesloten wordt? Ik woon nu al in het buitenland dus dan moet ik het even regelen voordat ik weer even terug ben in Nederland!



Groetjes,

Marc
Hoi Marc Vollebregt,



Je oude simkaart wordt afgesloten wanneer het nummer over zal gaan. Wanneer je wilt dat het nummer over gaat kan je zelf aangeven bij stap 2 van Jihane :D



Is het zo duidelijk?



Groetjes,

Caspar
Top! Thanks!



🙂
Graag gedaan!



Groetjes,

Caspar

Reageer