.

Beantwoord

Hoe waardeer ik mijn prepaid tegoed op zonder creditcard of Nederlands rekeningnr?

  • 14 December 2014
  • 2 reacties
  • 1253 Bekeken

Hallo, ik wil graag mijn prepaid opwaarderen, maar heb, omdat ik naar het buitenland ben verhuisd, geen Nederlandse bankrekening meer en ook geen Nederlandse creditcard. Is er een mogelijkheid om toch mijn prepaid op te kunnen waarderen?? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 December 2014, 12:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik zie maar 1 mogelijkheid: iemand met een Nederlandse bankrekening vragen of hij of zij via jouw Mijn Simyo je prepaid tegoed wil opwaarderen. 
Of dat inderdaad kan weet ik niet zeker want als in het buitenland woonachtige Nederlander die bij Simyo is begonnen als prepaid klant heb ik dit probleem nooit gehad want ik heb mijn Nederlandse bankrekening altijd aangehouden. Iets wat ik iedere Nederlander die naar het buitenland verhuist sterk aanraad.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Isasisa,

Wat leuk dat je je vraag hier op het forum stelt.

Ik heb je bericht verplaatst naar het prepaid subforum. Zo kan iedereen met dezelfde vraag het antwoord makkelijk vinden.

Helaas voor jou heeft Scotsman het volledig aan het rechte eind. Het is niet mogelijk om je prepaid op te waarderen zonder creditcard of Nederlandse bankrekening met iDEAL.

De enige manier om je tegoed op te waarderen is om het door iemand anders te laten doen. Je kunt je inlog gegevens geven aan iemand die je vertrouwt. En vervolgens diegene je tegoed op laten waarderen. :)

Denk je dat dat gaat lukken?

Reageer