Skip to main content
Beste Simyo,



Mijn nummer verval binnen een week als ik geen actie onderneem door een keer te bellen/sms'en met mijn telefoon.

Nu zou dat normaal gesproken geen probleem moeten zijn, ware het niet dat ik nu in het buitenland zit voor een stage van een langere periode en mijn simkaart nu nog in Nederland ligt (precies ook de reden dat ik mijn simkaart niet gebruikt heb).

Ik vroeg mij daarom af of jullie mijn nummer voor mij kunnen behouden? Dat zou heel erg fijn zijn!



Met vriendelijke groet,

Jessica Borgers
Je kunt je aansluiting van de ondergang redden door even online (via Mijn Simyo) een 20MB dagbundel voor 1 euro te bestellen. Het maakt daarbij niet uit of je de simkaart bij de hand hebt of niet. Vroeger was het ook mogelijk om een sms'je via Mijn Simyo te versturen, maar dat kan niet meer. Door het nemen van een dagbundel blijft je aansluiting weer voor 6 maanden actief en gaat je nummer niet verloren.
Hoi Jessica623,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat gaaf dat je voor jouw stage in het buitenland bent. Ik kan me voorstellen dat je jouw simkaart in Nederland hebt gelaten. Scotsman heeft je al goed geholpen zie ik. Dit is inderdaad de beste oplossing voor je. Via Mijn Simyo kun je de bundel bestellen. Hier heb je jouw simkaart niet voor nodig. Laat je weten of het gelukt is?



@Scotsman, top antwoord! Bedankt voor je hulp.



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk :)



Groetjes,

Angela
Hartstikke bedankt allebei!

Als het goed is, is alles gelukt en blijft mijn nummer behouden! 🙂
Hoi Jessica623,



Helemaal goed! Houd het even in de gaten. Mocht er om welke reden dan ook toch iets niet goed gaan, dan kunnen wij er direct achteraan. Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons natuurlijk te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer