Ik gebruik de prepaid SIM kaart met een alarmsysteem om SMS meldingen te geven bij een alarmmelding.
Gelukkig komt dat slechts zeer weinig voor maar daardoor is mijn vorige kaart een tijdlang niet gebruikt en daardoor vervallen.
Mijn nieuwe Simyo prepaid SIM kaart krijgt een nieuw nummer wat aanpassing van mijn alarmsysteem vereist.
Vervalt mijn prepaid Simyo prepaid SIMkaart na een bepaalde tijd ook? Hoe is dat te voorkomen?
Mocht deze toch vervallen, kan ik dan een nieuwe prepaid SIM kaart kopen met hetzelfde nummer?
Bladzijde 1 / 1
Ja, na een half jaar niet gebruiken vervalt hij.
Wat je zou kunnen doen is iedere paar maanden een test doen op je alarmsysteem.
Dan stuur het systeem een SMS, en blijft je kaart geldig. En je test je systeem.
Met dank aan@Ray die deze suggestie in een andere draad deed.
Wat je zou kunnen doen is iedere paar maanden een test doen op je alarmsysteem.
Dan stuur het systeem een SMS, en blijft je kaart geldig. En je test je systeem.
Met dank aan
Als aanvulling op Wim, lees dit eens door.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243
Bedankt voor jullie snelle reactie's, ik zet een reminder in mijn agenda.
Hi Gervog,
Welkom op het Simyo Forum!
Ik zie dat je al uitstekend geholpen bent 😃 Wat er gezegd werd klopt helemaal: je simkaart vervalt na zes maanden geen uitgaand verbruik, maar dat kun je inderdaad oplossen door een test uit te voeren. Slim bedacht!
Laat jij het weten als je nog andere vragen hebt?
@ Wim en Ron, dank voor de hulp!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Ik zie dat je al uitstekend geholpen bent 😃 Wat er gezegd werd klopt helemaal: je simkaart vervalt na zes maanden geen uitgaand verbruik, maar dat kun je inderdaad oplossen door een test uit te voeren. Slim bedacht!
Laat jij het weten als je nog andere vragen hebt?
@ Wim en Ron, dank voor de hulp!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.