Skip to main content
Ik wil het nummer van mijn partner overnemen, dat vergt eigenlijk alleen het omzetten van de voorletter en de rest blijft hetzelfde. Hoe doe ik dat?
Hoi YTS, welkom op het Simyo forum 🙂!



Het wijzigen van de tenaamstelling van je aansluiting moeten wij handmatig voor je doen! Dat is natuurlijk geen enkel probleem, maar daar hebben wij wel wat gegevens voor nodig. Zou je van jullie beide een kopie van je ID/Paspoort/Rijbewijs willen sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]?



Als je daarna even hier laat weten dat je het e-mailtje hebt verstuurd, laat ik het meteen voor je aanpassen 🙂.



Ik hoor het van je!
Hallo Tiury,

Fijn dat dit mogelijk is, bedankt! Ik heb zojuist de gevraagde kopieën opgestuurd naar het aangegeven mailadres. Ik zie graag de verwerking tegemoet. Met vriendelijke groet, YTS



Hoi YTS, welkom op het Simyo forum 🙂!



Het wijzigen van de tenaamstelling van je aansluiting moeten wij handmatig voor je doen! Dat is natuurlijk geen enkel probleem, maar daar hebben wij wel wat gegevens voor nodig. Zou je van jullie beide een kopie van je ID/Paspoort/Rijbewijs willen sturen naar email]klantenservice@simyo.nl[/email]?



Als je daarna even hier laat weten dat je het e-mailtje hebt verstuurd, laat ik het meteen voor je aanpassen 🙂.



Ik hoor het van je!


Hi YTS,



Heb je voor ons dan het ticketnummer dat je hebt gekregen? Dan pikken we 'm er tussen uit.
Beste Ernst, kun je me aangeven waar ik dat ticketnummer kan vinden? En kan ik dat dan naar klantenservice@simyo sturen ivm de privacy? Groet, YTS.
Beste Tiury en Ernst, het is inmiddels soepel en snel geregeld, met dank aan de klantenservice 🙂. YTS
Hoi YTS,



Als je naar ons e-mailt, dan ontvang je een e-mail terug. Hierin staat een (ticket)nummer :)



Fijn om te horen dat het soepel en snel geregeld is. Bedankt dat je het hebt laten weten 😮 En graag gedaan natuurlijk.



Hopelijk tot ziens op het forum.

Reageer