Ik heb nu een Simyo abonnement maar ik denk dat het voor mij goedkoper en handiger is om prepaid met een internet bundel te nemen.
Hoe kan dat worden omgezet, moet ik dan gewoon een nieuwe simkaart aanvragen en het nummer laten omzetten, of is er wat makkelijkers te regelen?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt het op 2 manieren benaderen.
1. De gemakkelijke.
Je behoudt je nummer, levert verder geen enkel voordeel op.
2. De meest voordelige.
Je zegt je abbo op.....je bestelt een spiksplinternieuwe 06 en als bonus neem je er een met 7.5 eur gratis en voor niks er bovenop..
Je moet niks, jij bepaalt en betaalt, niemand anders....doet dat voor jou.
Krachtvoer.
Persoonlijk, ik wist het wel.:)
1. De gemakkelijke.
Je behoudt je nummer, levert verder geen enkel voordeel op.
2. De meest voordelige.
Je zegt je abbo op.....je bestelt een spiksplinternieuwe 06 en als bonus neem je er een met 7.5 eur gratis en voor niks er bovenop..
Je moet niks, jij bepaalt en betaalt, niemand anders....doet dat voor jou.
Krachtvoer.
Persoonlijk, ik wist het wel.:)
Hoi Bob_,
Welkom op het Simyo Forum!
Ik zie dat Friesian je al heeft geprobeerd te helpen. Bedankt daarvoor.
Om over te stappen naar een Prepaid aansluiting, moet je altijd een nieuwe simkaart bestellen. Het extra beltegoed krijg je dus sowieso 😃. Tijdens de bestelling kun je aangeven dat je je nummer wilt behouden. Het abonnement wordt dan automatisch opgezegd zodra het nummer overgezet is (niet zelf opzeggen). Via deze pagina kun je de instructies teruglezen.
Het kan zijn dat je tijdens het aanvragen van nummerbehoud een foutmelding te zien krijgt. Deze melding kun je negeren.
Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Groetjes,
Estelle
Welkom op het Simyo Forum!
Ik zie dat Friesian je al heeft geprobeerd te helpen. Bedankt daarvoor.
Om over te stappen naar een Prepaid aansluiting, moet je altijd een nieuwe simkaart bestellen. Het extra beltegoed krijg je dus sowieso 😃. Tijdens de bestelling kun je aangeven dat je je nummer wilt behouden. Het abonnement wordt dan automatisch opgezegd zodra het nummer overgezet is (niet zelf opzeggen). Via deze pagina kun je de instructies teruglezen.
Het kan zijn dat je tijdens het aanvragen van nummerbehoud een foutmelding te zien krijgt. Deze melding kun je negeren.
Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.