.

Beantwoord

Hoe stap ik over van Sim Only naar Prepaid?

  • 28 December 2015
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Ik wil graag overstappen van Sim Only naar Prepaid. Ik wil vanaf 13 januari mijn prepaid starten. Wat is verstandig om te doen? Nu al prepaid aanvragen? Ook vraag ik me als ik mijn Sim Only nu opzeg, stopt die dan per direct?
icon

Beste antwoord door Ray 28 December 2015, 09:23

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik zou i.i.g. niet opzeggen maar werken met nummerbehoud, anders verlies je het huidige nummer dat anderen inmiddels kennen.
Ik zou de onderstaande link even aanklikken en de uitleg even lezen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
Ja, het nummerbehoud wil indd sowieso. Dankje voor de link, die had ik nog niet gezien. Maar weet je toevallig ook dat als ik dan simkaart heb ontvangen dat die gelijk actief is? Of moet ik heb activeren en stopt mijn Sim Only dan gelijk? En zo niet wanneer ik moet ik dan mijn Sim Only opzeggen. Ik heb 1x een keer gevonden tot wanneer mijn abonnement loopt maar ik kan het nergers meer vinden!?
Op je Mijn Simyo ga je naar instellen - abonnement. Daar zie je wat je afneemt bij Simyo. Staat er geen datum dan heb je een maandelijks opzegbaar contract.

Je antwoorden staan in die link, daarom gaf ik die ook :D


Je kunt een Prepaid simkaart bestellen op Simyo.nl. Wil je je eigen nummer behouden? Vul dan tijdens je bestelling een aanvraag voor nummerbehoud in. Meestal kunnen we met vijf werkdagen je telefoonnummer overzetten op je nieuwe Prepaid simkaart.
Dankjewel!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi brennx,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie dat Raytje en Friesian je al goed geholpen hebben. Bedankt daarvoor! 😉 Als je de stappen via de link volgt, vind je alle antwoorden op je vragen. Je Prepaid simkaart is direct actief. Je abonnement wordt pas beëindigd zodra je te behouden nummer overgezet is.

Heb je er verder nog vragen over?

Groetjes,
Estelle

Reageer