.

Beantwoord

Hoe stap ik over naar nieuwe internetbundels?

  • 12 September 2013
  • 14 reacties
  • 1452 Bekeken

Badge
Hoe kan ik van de oude prepaid internetbundel overstappen naar een nieuwe prepaid internetbundel?
icon

Beste antwoord door Charlene 13 September 2013, 09:30

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge +8
Hoi jos456,

Welkom op het forum :)
Wanneer je oude bundel verloopt, kun je uit de nieuwe bundels kiezen. Wanneer je je oude bundel op automatisch verlengen hebt staan, moet je dat eerst even uitzetten, zodat je bundel niet verlengd wordt in de vorm die die nu heeft.
Op 2-10-2013 verloopt jouw internetbundel in de oude vorm, dus daarvoor het automatisch verlengen uitzetten, dan kun je op die datum voor de nieuwe bundels kiezen. 🆒

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Waar kan ik het automatisch verlengen uitzetten? Ik zie daar geen keuzemogelijkheid voor staan.

Groet,
Jos
Badge +8
Hoi Charlene,

Waar kan ik het automatisch verlengen uitzetten? Ik zie daar geen keuzemogelijkheid voor staan.

Groet,
Jos


Hoi jos456,

Op mijn test-Mijn Simyo staat het niet aan, dus ik kan het niet precies nagaan nu. Maar waar je het inschakelt, zou je het ook weer uit moeten kunnen zetten. Ik ga dit maandag even na met de technische dienst en kom er dus bij je op terug, ok?

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Waar kan ik het automatisch verlengen uitzetten? Ik zie daar geen keuzemogelijkheid voor staan.

Groet,
Jos


Hoi jos456,

Op mijn test-Mijn Simyo staat het niet aan, dus ik kan het niet precies nagaan nu. Maar waar je het inschakelt, zou je het ook weer uit moeten kunnen zetten. Ik ga dit maandag even na met de technische dienst en kom er dus bij je op terug, ok?

Groetjes, Charlene


Hoi Charlene,

Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen.

Groet,

Jos
Badge +8
Hoi Charlene,

Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen.

Groet,

Jos


Hoi jos456,

Klopt, ik zie mijn antwoord ook niet meer. Daar is iets niet goed gegaan. Je hebt het niet gevonden waar je het normaal gesproken aanzet?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen.

Groet,

Jos


Hoi jos456,

Klopt, ik zie mijn antwoord ook niet meer. Daar is iets niet goed gegaan. Je hebt het niet gevonden waar je het normaal gesproken aanzet?

Groetjes,
Charlene

Hoi Charlene,

Ik kan alleen maar mobiel internet uit of aanzetten, ik heb daarbij geen keuze meer of ik dit automatisch wil verlengen. Dit heb ik met de oude website aangezet, maar kan nergens vinden waar ik dit uit kan zetten.

Groet,

Jos
Badge +6
Hoi Charlene,

Ik kan alleen maar mobiel internet uit of aanzetten, ik heb daarbij geen keuze meer of ik dit automatisch wil verlengen. Dit heb ik met de oude website aangezet, maar kan nergens vinden waar ik dit uit kan zetten.

Groet,

Jos


Hoi Jos456,

Ik ga voor je uitzoeken hoe en waar je dit kan uitzetten. Zodra ik meer weet laat ik dit weten.
Badge
Hoi Charlene,

Ik kan alleen maar mobiel internet uit of aanzetten, ik heb daarbij geen keuze meer of ik dit automatisch wil verlengen. Dit heb ik met de oude website aangezet, maar kan nergens vinden waar ik dit uit kan zetten.

Groet,

Jos


Hoi Jos456,

Ik ga voor je uitzoeken hoe en waar je dit kan uitzetten. Zodra ik meer weet laat ik dit weten.


Ik snap niet waarom ik nu al ruim 2 weken op een antwoord moet wachten. Zo moeilijk zou dit toch niet moeten zijn, lijkt mij. Graag ontvang ik voor 1 oktober 2013 een antwoord hoe ik het automatisch verlengen van mobiel internet uit kan zetten.

Groet,

Jos
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jos456,

Ik begrijp dat dit je te lang duurt... :(

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo, zie je op de overzichtspagina je beltegoed staan, en daar iets onder de resterende MB's van je internetbundel en de tijd die er nog resteert tot het einde van je periode, 2 oktober in jouw geval.
Helemaal aan de rechterkant, vlak onder de aftellende tijd vind je de knop om automatisch verlengen uit te zetten.

Laat je even weten of het gelukt is?
Badge
Hoi jos456,

Ik begrijp dat dit je te lang duurt... :(

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo, zie je op de overzichtspagina je beltegoed staan, en daar iets onder de resterende MB's van je internetbundel en de tijd die er nog resteert tot het einde van je periode, 2 oktober in jouw geval.
Helemaal aan de rechterkant, vlak onder de aftellende tijd vind je de knop om automatisch verlengen uit te zetten.

Laat je even weten of het gelukt is?

Beste Ernst,

Mijn beltegoed zie ik,daaronder staat alleen maar dat mijn Internetverbruik is bijgewerkt t/m een bepaalde datum. Maar er staat niets over de resterende MB's van mijn internetbundel en tot welke periode dit loopt. Dus ook geen aftellende tijd.

Groet,

Jos
Badge
Hoi jos456,

Ik begrijp dat dit je te lang duurt... :(

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo, zie je op de overzichtspagina je beltegoed staan, en daar iets onder de resterende MB's van je internetbundel en de tijd die er nog resteert tot het einde van je periode, 2 oktober in jouw geval.
Helemaal aan de rechterkant, vlak onder de aftellende tijd vind je de knop om automatisch verlengen uit te zetten.

Laat je even weten of het gelukt is?



Beste Ernst,

Op de overzichtspagina staat mijn beltegoed. Daar staat echter niets onder van resterende MB's, ook geen tijd resterend tot einde periode en dus ook geen knop om automatisch verlengen uit te zetten.
Groet,

Jos
Reputatie 5
Badge +11
Hi jos456,

Onze IT bevestigt net de weergaveproblemen op jouw Mijn Simyo.

Met jouw goedkeuren kunnen zij je maandbundel internet incl. automatisch verlengen op 2 oktober beëindigen. Hierna zou je moeten kunnen kiezen voor de nieuwe bundels.

Laat je me weten of je hiermee akkoord gaat?
Badge
Hi jos456,

Onze IT bevestigt net de weergaveproblemen op jouw Mijn Simyo.

Met jouw goedkeuren kunnen zij je maandbundel internet incl. automatisch verlengen op 2 oktober beëindigen. Hierna zou je moeten kunnen kiezen voor de nieuwe bundels.

Laat je me weten of je hiermee akkoord gaat?


Hoi Ernst,

Ik ben akkoord met het beëindigen van mijn internet maandbundel met automatisch verlengen op 2 oktober a.s.

Groet,

Jos
Reputatie 5
Badge +11
Hi jos456,

Onze IT afdeling laat je maandbundel internet, incl. automatisch verlengen, stoppen per 2 oktober. Morgen dus.
Morgen, en als je bundel dan nog actief is overmorgen, kun je kiezen voor de nieuwe maandbundel internet 🙂

Reageer