.

Beantwoord

Hoe lang kan in mijn telefoon ongebruikt laten voordat het Prepaid nummer wordt opgeheven?

  • 22 August 2015
  • 11 reacties
  • 745 Bekeken

Hoe lang kan in mijn telefoon ongebruikt laten voordat het nummer wordt opgeheven?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 22 August 2015, 22:58

Bekijk originele reactie

11 reacties

Heb je prepaid?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-lang-is-mijn-beltegoed-geldig-243?c=83
Je krijgt zelfs een herinnerihgsmail.
Heb ik je geholpen?
Ik ga voor minimaal een jaar naar het buitenland. Ik kan dus helemaal niet bellen!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Buitenland,

Er moet minimaal 1x per 6 maanden gebruik gemaakt worden van de aansluiting.
Dit kan door te bellen, sms te versturen of internet te gebruiken over het netwerk van Simyo.
Doe je dit niet vervalt je nummer?
Kan misschien iemand anders dit voor je doen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Buitenland, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Ik zie dat Friesian en maikel.twinnie je al goed helpen 🙂 Van een Prepaid simkaart hoor je minimaal één keer in de zes maanden gebruik te maken. Je simkaart en telefoonnummer vervalt anders.

Is de tip van maikel.twinnie iets wat je kunt doen? Dat iemand anders voor je even een sms'je stuurt? Ook het aanvragen van een internet dagbundel van € 1 is voldoende om je nummer te behouden. Dit kun je online doen op je Mijn Simyo pagina.

Geef je door of je vraag is beantwoord?

@Friesian & maikel.twinnie; dank jullie wel voor de hulp 😃
Hoi Naomi, Dankjewel, mijn vraag is beantwoord, denk ik. Ik kan na 6 maanden een internet dagbundel aanvragen voor €1 om mijn nummer weer 6 maanden veilig te stellen totdat ik thuis kom. Fijn!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Buitenland,

Fijn dat we je konden helpen.
Ik wens je alvast veel plezier toe in het buitenland!!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Buitenland,

Ja dat klopt helemaal. Binnen 6 maanden kun je een dagbundel van € 1 aanvragen. Zo blijft je 06-nummer en simkaart weer 6 maanden actief ;)

Graag gedaan 🙂 Ik wens je net als maikel.twinnie alvast een hele fijne tijd toe! Geniet ervan :D

Hopelijk zien we je weer een keer terug op het forum.
Hoi, ik heb een paar dagen geleden een dagbundel gekocht om mijn nr actief te houden, maar kreeg toch weer een mail met een herinnering. Kan iem van de klantenservice dit voor mij checken? De simkaart mag echt niet komen te vervallen!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi H. Vervuurt,

Vreemd dat je alsnog een herinnering hebt gekregen. Dit is niet juist! Ik heb zojuist nog een voorzorgsmaatregel genomen, maar je kunt ervan uitgaan dat je simkaart actief blijft. Sorry voor de verwarring 🙂.

Groetjes, Tiury
Bedankt voor de goeie service
Reputatie 6
Badge +10
Hoi H. Vervuurt,

Het is altijd fijn om zo'n compliment te krijgen, bedankt! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer