.

Beantwoord

Hoe lang is je beltegoed geldig

  • 15 August 2013
  • 8 reacties
  • 6931 Bekeken

Badge
als u dit zichtbaar zou plaatsen zou u dan niet zelf kunnen bedenken dat dit een goed verkoop argument is.........niet slim dus....... zou van het laatste ook Carlos kunnen maken maar vermoed dat die grap ondertussen de keel begint uit te hangen.
icon

Beste antwoord door Natascha 16 August 2013, 16:12

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt de hoogte van je beltegoed altijd controleren op 'Mijn Simyo', onder het tabblad Overzicht.
Wanneer je de optie ‘Mobiel Opwaarderen’ activeert, kun je bovendien je beltegoed telefonisch opvragen via de gratis opwaardeerlijn 1244.

Je beltegoed is onbeperkt geldig wanneer je minstens één keer per zes maanden belt of sms’t met je simkaart. Ben je je simkaart kwijt dan kun je ook een SMS bericht sturen vanuit 'Mijn Simyo',onder het tabblad SMS. De geldigheid van je simkaart (en dus je beltegoed) wordt dan weer verlengd met zes maanden.

http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/prepaid/opwaarderen_en_beltegoed
Badge
mooi verhaal maar de vraag luide......waarom staat dat niet op de site als ik kijk zie ik dat verhaal niet......en dan klikken er een hoop weer weg.....
Reputatie 3
Badge +9
Via de link die onder mijn bericht staan, kom je op de pagina voor informatie over prepaid. Ook het stukje wat ik heb gekopieerd staat hier beschreven.

Hier nogmaals de link http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/prepaid

Kijk bij opwaarderen&beltegoed.

Lukt dit nu?
Badge
ik vermoed dat er nu een communicatie storing is : ik doel op de pagina van prepaid .
als ik daar op klik zie ik niet bij de voordelen staan onbeperkt geldig .....wat in mijn ogen een verkoop argument is!
dat het wel zo is als je verder doorklikt en heel goed moet zoeken en ergens vermeld staat...geloof ik meteen.
maar als ik als klant zijnde ga zoeken wil ik zoiets in een klik zien, ben zelf klant geworden omdat u ook goede abbo's heeft , maar had dit bij prepaid gestaan had ik dit ook overwogen vandaar mijn aanbeveling dit zichtbaarder te laten zien.
zie het als aanbeveling!
Reputatie 3
Badge +9
Op de pagina van prepaid zie ik niet staan "onbeperkt geldig".
Badge
Je weet waar je aan toe bent!
Je belt, sms’t én internet voor een vast tarief van € 0,10
Je betaalt per seconde met een minimum van 1 minuut
Je betaalt géén starttarief
Je belt via het betrouwbare KPN netwerk
Reputatie 3
Badge +9
Precies!
Het is ook niet onbeperkt geldig....dus daarmee reclame maken is misleiding.
Je moet binnen 6mnd data verkeer maken anders vervalt je nummer en het daarbij behorende tegoed.

Ik ben ook tevreden met de abbo's 😉
Badge +6
als u dit zichtbaar zou plaatsen zou u dan niet zelf kunnen bedenken dat dit een goed verkoop argument is.........niet slim dus....... zou van het laatste ook Carlos kunnen maken maar vermoed dat die grap ondertussen de keel begint uit te hangen.

Hoi Gerritjan,

Zoals Martijn® aangeeft het beltegoed is niet onbeperkt geldig. 1 keer per 6 maanden moet er gebruik plaats vinden.
Dit kan zijn door te bellen, sms te versturen of gebruik te maken van het internet. Gebeurd dit niet dan zal de aansluiting inclusief het tegoed komen te vervalen. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze abonnementen 🙂.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer