.

Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat het beltegoed wordt opgewaardeerd?

  • 29 March 2014
  • 3 reacties
  • 1094 Bekeken

Heb een uur geleden mijn 2 telefoonnummers opgewaarderd met € 50,- en € 20,- maar ik zie het er nog steeds niet bijstaan. Moet ik nu weer dagen steggelen en aantonen dat het geld inderdaad is afgeschreven? Ik wil dinsdag graag op vakantie en kunnen bellen in het buitenland!
icon

Beste antwoord door Dries 31 March 2014, 15:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo kunnen dit soort dingen wat langer duren dan bij andere providers. Zeker als het weekend is. Kijk later vandaag nog eens of het is bijgeschreven.
Bij Simyo kunnen dit soort dingen wat langer duren dan bij andere providers. Zeker als het weekend is. Kijk later vandaag nog eens of het is bijgeschreven.


Ik zie het er nu op staan. Ik had dit nog niet eerder meegemaakt. Wel dat ik moest gaan lopen aantonen dat ik betaald had. toen was ik (ook vanwege mijn werk) een week verder. Wat ik zo'n beetje altijd heb is dat ik na het opwaarderen uit de lucht ben. Soms voor even, soms tot ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi bassas,

Welkom op het forum :)

Zoals je zelf al hebt gezien is het opgewaardeerde bedrag aan je beltegoed toegevoegd. Wat Scotsman zegt klopt, het kan soms iets langer duren. Over het algemeen wordt het binnen 15 minuten verwerkt. Het komt natuurlijk wel eens voor dat het iets langer duurt. Graag bied ik je daarvoor excuses aan :)

Je weet dat er in het buitenland andere tarieven gelden?

Ik wil je er graag even op wijzen dat je de optie 'internet op je mobiel' aan hebt staan, terwijl je geen databundel hebt. Als je nu data verbruikt is dat tegen het buiten de bundel tarief. Ik raad je aan om of de optie uit te zetten op Mijn Simyo of een databundel aan te schaffen :)

@Scotsman, bedankt voor je antwoord!

Reageer