Hallo door een fout van mij zelf heb ik (door de ondudelijke naw op het afschrift) een incasso ingetrokken.
Nu kon ik niet betalen omdat IDEAL via de bank om een code vroeg, die ik via mijn simyonummer alleen kan ontvangen.
Nu heb ik mijn betaling gedaan via mijn creditcard.
Maar nu is mijn vraag hoe lang duurd het voordat ik weer kan bellen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Johnny9205,
Ik zie dat je inmiddels al bent gedeblokkeerd. Dat gaat automatisch als je opwaardering gedaan is. Meestal is dat vrij snel. Je kunt je toestel altijd even uit zetten en daarna weer aan, om te kijken of je simkaart zich alweer aanmeldt op het netwerk.
Heb jij inmiddels ook gemerkt dat je weer verbinding kunt maken?
Groetjes, Charlene
Ik zie dat je inmiddels al bent gedeblokkeerd. Dat gaat automatisch als je opwaardering gedaan is. Meestal is dat vrij snel. Je kunt je toestel altijd even uit zetten en daarna weer aan, om te kijken of je simkaart zich alweer aanmeldt op het netwerk.
Heb jij inmiddels ook gemerkt dat je weer verbinding kunt maken?
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.