Skip to main content
Ik wil een simkaart met prepaid bestellen voor mijn kind. Bij het aanvinken van een prepaid kaart krijg ik de vraag of ik mijn nummer wil behouden, natuurlijk wil ik mijn nummer behouden. Maar daar gaat het niet om, ik wil een prepaid simkaart met een nieuw nummer voor mijn kind. Hoe bestel ik die?
Als je een nieuwe prepaid aansluiting aanvraagt, wat in deze het geval is, dan kies je niet voor nummerbehoud. Als je daar namelijk wel voor zou kiezen dan wordt je huidige mobiele nummer omgezet in deze prepaid aansluiting.



Dus gewoon via de Simyo homepage een prepaid aansluiting bestellen zónder nummerbehoud, zodat je kind een eigen en dus nieuw nummer krijgt.
Hi Susanne Wennink,



Welkom op het Simyo Forum!



Goed dat je deze vraag hier stelt 🙂 Zoals RicoK al aangaf, kun je gewoon 'nee' aanvinken als je bij de Nummerbehoud-stap belandt in het bestelproces. Je krijgt dan namelijk een heel nieuw nummer toegewezen! Jouw kind kan hier dan gebruik van maken. Je kunt jouw aansluiting dus zien als iets dat compleet los staat van de nieuwe aansluiting die je bestelt voor je kind.



Is dit zo helder?



@ RicoK: Super, thanks voor je hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer