.

Beantwoord

Hoe komt het dat ik niet kan overstappen van Sim Only naar prepaid?

  • 16 March 2015
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Badge
hallo ik wil over stappen van Sim Only naar prepaid van simyo.
alleen moet ik een nieuwe sim kaart aan vragen wat weer geld kost en hier voor had ik ook prepaid met de zelfde simkaart.
en dat vind ik een beetje raar.
en ik wilde het doen maar hij gaaf aan dat ik niet van prepaid naar prepaid kon over stappen terwijl ik had in gevuld van Sim Only naar prepaid.

mvg nick
icon

Beste antwoord door Ruud 17 March 2015, 15:48

Bekijk originele reactie

6 reacties


en dat vind ik een beetje raar.

mvg nick

Hoi nick84.

Wil je iets zachter fluisteren:D ?  Voor het geschreeuw ben ik doof, zei de paerdenfluisteraar. 🆒
In onderstaande link kun je alles vinden.

Friesian.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nick,

Wat een herrie in dit topic. Het paard werdt er zelfs wakker van. Als ook ik!:mad:

Nu ben ik druk denkende maar geldt in dit geval ook de 30 dagen opzegtermijn? Ik meen van wel.
Badge
ja ik kan per maand mijn abo opzeggen. had caps lock aan staan. geen uit roep tekens gebruikt ;)
het gaat mij er meer om dat ik perse een nieuwe sim kaart moet bestellen terwijl ik er al 1 heb, ze zeggen dat je dat moet doen om de instelingen maar dat is onzin want had eerst al prepaid met de zelfde simkaart. 

en daarnaast wouw ik inderdaad via die zelfde link als friesian veranderen. maar dat ging niet op dat hij zij dat het van prepaid naar prepaid is. terwijl het van een abo naar een prepaid is. het hoeft pas in mei te gebeuren dus heb nog even. maar zou handig zijn om nu al te kunnen regelen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi nick84,

Leuk om je weer hier op ons forum te zien:) Om over te stappen naar prepaid is inderdaad een nieuwe simkaart nodig. Sterker nog je krijgt een hele nieuwe aansluiting;) Wij kunnen dit namelijk niet anders realiseren.

Ik heb zojuist nog even een testje gedaan. Jij zou de overstap gewoon moeten kunnen maken. Bedoel jij de volgende waarschuwing die je te zien krijgt?
[ATTACH=CONFIG]567[/attach]
Dit is een tip voor bestaande prepaid klanten die een vervangende simkaart willen bestellen;) Je kunt dit ballonnetje gewoon negeren. Kun je mij laten weten of jij dezelfde informatie ingeeft?

@heren dankjewel voor de hulp!
Zo-even heb ik vanuit 'mijn simyo' een verzoek gedaan om van prepaid naar simonly te gaan. Slechts een vinkje met daarna een betaling voor het rekeningnummer. Vraag is of mijn nummer nu automatisch hetzelfde blijft nadat ik nieuwe simkaart ontvang? Kan ik na ontvangst simkaart direct gebruik maken van alles? Ik heb namelijk niet kunnen aangeven welk abonnement ik krijg etc..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sop329, welkom op het Simyo forum 🙂!

Sorry dat een moderator reactie lang op zich heeft laten wachten. ik zie dat je inmiddels al een reactie op je e-mail hebt gehad. Is de informatie uit de e-mail duidelijk? 🙂

Groetjes, Tiury

Reageer