.

Beantwoord

Hoe komt het dat ik niet kan opwaarderen via de Mijn Simyo pagina?

  • 5 June 2015
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Het lukt me nog niet om prepaid op te waarderen. Er kan geen verbinding worden gemaakt met de bank (ideal) Is het onderhoud toch nog niet klaar?
icon

Beste antwoord door Naomi 8 June 2015, 14:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Denk dat dit dan eerder een probleem is je bank. Ik zie net bij de site https://www.allestoringen.nl/ dat zowel ING als ABN storing hebben.
Ik denk het niet, het lijkt erop dat er geen verbinding kan worden gemaakt met mijnsimyo terwijl ik wel gewoon ben in gelogd.....
Reputatie 4
Badge +10
Hoi JGQTRM, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen zo je topic sneller vinden.

Opwaarderen via de Mijn Simyo pagina hoort eigenlijk te lukken. Er zijn geen meldingen binnengekomen dat het niet werkt. Top dat Raytje al heeft gekeken of er storingen waren. Soms kan het inderdaad aan een storing liggen op de site van je bank.

Wil je het nog een keer proberen op je Mijn Simyo pagina? Zou je het via een computer of laptop willen proberen met de internetbrowser Google Chrome of Internet Explorer? Ook raad ik je aan om de cookies, cachegeheugen en browsergeschiedenis te verwijderen.

Als het nog niet lukt, wil je dan een printscreen sturen naar klantenservice@simyo.nl? Als je een e-mail stuurt, dan ontvang je een e-mail terug met een (ticket)nummer. Geef je dit ticketnummer door? Ik kan het dan verder voor je uitzoeken :$

Laat je het ons weten?

@Raytje; super bedankt 🙂

Reageer