Hallo,
ik zou graag willen weten waarom ik geen gebruik kan maken van mijn prepaid bundel, (simyo naar simyo) als mijn reguliere prepaid tegoed op is.Ik heb tenslote voor de prepaid bundel betaald en hij is èen maand geldig. Dus ik betaal voor iets maar kan geen gebruik van maken.
Bladzijde 1 / 1
Het zou kunnen dat je meer dan 100 minuten met andere Simyo klanten gebeld hebt.
:rolleyes:Â Â
 https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-goedkoper-onderling-bellen-met-simyo-k-78
:rolleyes:Â Â
 https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-goedkoper-onderling-bellen-met-simyo-k-78
Hoi haridjano, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Zo kunnen anderen met een soortgelijke vraag je topic sneller vinden.
Ik zie dat je bundel Onderling bellen tot en met vandaag geldig is. Gisteren heb je nog gebruikgemaakt van deze bundel.
Als je meer dan 100 minuten hebt gebeld, dan is de bundel inderdaad op. Via Mijn Simyo kun je onder het tabblad Overzicht > Onderling bellen een nieuwe aanvragen.
Is je vraag hiermee beantwoord?
@Friesian; bedankt voor je hulp!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Zo kunnen anderen met een soortgelijke vraag je topic sneller vinden.
Ik zie dat je bundel Onderling bellen tot en met vandaag geldig is. Gisteren heb je nog gebruikgemaakt van deze bundel.
Als je meer dan 100 minuten hebt gebeld, dan is de bundel inderdaad op. Via Mijn Simyo kun je onder het tabblad Overzicht > Onderling bellen een nieuwe aanvragen.
Is je vraag hiermee beantwoord?
@Friesian; bedankt voor je hulp!
Ik had toen meer dan 60 minuten...en 0,-€ beltegoed
Dat was 1-4 week geleden...
Hoi haridjano,
Het klopt dat als je geen gewoon beltegoed hebt, je ook geen gebruik kunt maken van je bel/internetbundel bij Prepaid. Dit komt omdat we de lijn blokkeren voor al het uitgaande verkeerd van je simkaart. Beltegoed is namelijk een minimale vereiste om de lijn open te houden.
Dit is omdat als je bundel tijdens het laatste gesprek of internetsessie op zou zijn, we het niet meer van je normale tegoed af kunnen halen. Begrijp je dat? 🙂
Het klopt dat als je geen gewoon beltegoed hebt, je ook geen gebruik kunt maken van je bel/internetbundel bij Prepaid. Dit komt omdat we de lijn blokkeren voor al het uitgaande verkeerd van je simkaart. Beltegoed is namelijk een minimale vereiste om de lijn open te houden.
Dit is omdat als je bundel tijdens het laatste gesprek of internetsessie op zou zijn, we het niet meer van je normale tegoed af kunnen halen. Begrijp je dat? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.