.

Beantwoord

Hoe kan mijn beltegoed steeds op zijn terwijl ik niet bel en niet internet?

  • 24 August 2015
  • 5 reacties
  • 562 Bekeken

Badge
Worden er meer mensen door Simyo opgelicht ?
Ik doe nu niets meer niet meer bellen of internetten .
Ik laat me alleen nog bellen , dan kunnen ze me ook niet oplichten .
En vragen of problemen oplossen doen ze ook niet .
Ik hou er mee op!
icon

Beste antwoord door Ernst 24 August 2015, 16:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag topkeepertje,

Welkom op het Simyo Forum!

Oplichten is strafbaar, ik weet zeker dat Simyo zich hier niet schuldig aan maakt. Wel kunnen er fouten gemaakt zijn (dat gebeurt overal waar mensen en/of computers werken).
Omdat je geen enkel voorbeeld geeft is het lastig om verder op deze kreet van jou in te gaan.
Misschien kunt u verklaren wat er is gebeurd aangezien u Simyo beticht van oplichting?

Oplichting


Oplichting is een vorm van bedrog, een misdrijf waarbij de dader of daders een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen.


Ik ben benieuwd 🙂
Badge
Maanden geleden kreeg ik een SMSje van Simyo dat mijn beltegoed (ivm ziekte bel ik "nooit") te laag was , iets van 3 euro .
Toen heb ik direct 10 euro overgemaakt en direct gecontroleerd , tot mijn grote verbazing stond ik opeens 28 euro
in de min wat helemaal niet kan met PrePaid . Ik meteen de klantendienst geinformeerd en ik stond opeens op nul .
Waar zijn mijn 13 euro gebleven . Ik weer de klantendienst ingeschakeld maar dan krijg je zo'n standaard niets zeggend
antwoord van zo'n werkstudent waar je niets aan hebt want ze onderzoeken niets . Dus tenslotte toch weer 10 euro
overgemaakt voor noodsituaties maar wat gebeurd er nu : Als ik bel (zelden) gaat er ook MB van mijn internet tegoed af .
Dus ik voel me opgelicht en het internet eraf gegooid en bel alleen nog ingeval van nood .
Hiervoor zat ik bij de Tele2 en heb er nu genoeg van .
Verder vermoed ik dat degene die reageren voor Simyo werken , ook geen hoopvol gegeven .
Reputatie 7
Badge +9
topkeepertje, de Forum experts werken absoluut niet voor Simyo, ik ben zelf met pensioen en woon bijna 3 uur treinreizen bij Simyo vandaan, je gelooft toch niet dat ik zo gek ben om 6 uur per dag te reizen en x uur per dag te werken?
We zijn gewoon klant en betalen ook gewoon onze abonnementskosten, wat ons bindt is dat we graag mensen hier helpen met adviezen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi topkeepertje, welkom op ons forum.

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Prepaid en heb ik de titel ook aangepast.
Vanwege de leesbaarheid heb ik de hoofdletters en de uitroeptekens aangepast en kwetsende bewoordingen weggehaald.

Gelukkig heb je naar aanleiding van Franswon uitgebreider uitgelegd waar je bevindingen op gebaseerd zijn.

Wat jammer dat je je voelt naar aanleiding van onze dienstverlening. Het is natuurlijk echt niet onze bedoeling iemand te benadelen. En als het lijkt of dat wel het geval is, dan zullen we dit per individueel geval nader onderzoeken.
In jouw geval lijkt er sprake te zijn van onbewust internetgebruik waardoor je beltegoed soms minder wordt. Kijk, een moderne telefoon heeft meer weg van een computer dan van een echte telefoon.
Wanneer er verbinding met internet nodig is, kán er data verstuurd of ontvangen worden. Ook zonder dat je daar zelf direct de opdracht voor geeft. Als je dit niet wilt, dan kun je de optie Internet op je mobiel uit zetten op Mijn Simyo.
Dit is je per e-mail ook al uitgelegd.
Ook is het bij Simyo mogelijk om je gesprek of je internetsessie af te maken als je beltegoed op is. Hierdoor kan het gebeuren dat je beltegoed onder €0 komt. En in sommige gevallen kan het gaan om meer dan enkele Euro's. En als iemand binnen Simyo dit opmerkt, dan wordt in zo'n geval het beltegoed weer aangevuld tot €0.

Als je regelmatig gebruik maakt van internet is het misschien aan te raden om over te stappen naar Sim Only. Dit kan erg gemakkelijk via Mijn Simyo.

Raytje en Franswon, dank jullie voor het meedenken 🙂

Reageer