.

Beantwoord

Hoe kan ik zo hoog internet verbruik hebben?

  • 15 September 2014
  • 12 reacties
  • 794 Bekeken

Hulp aub
Met me is precies hetzelfde gebeurt, in de wekend kreeg ik een bericht dat net 50% gebruikt was, vandaag ben ik over. Begrijp ik niet. Dat kan nooit waar zijn. Is het niet gebruikt. Dat weet ik zeker. Stond ook niet op mijn inlog. De beltegoed die ook niet gebruikt is, want mijn telefoon kan toch niet bellen op moment is ook weg. Hoe kan ik een prepaid internet hebben en ben ik ook nu - 41.78. Ik heb al ruzie gemaakt met mijn dochter voor iets die niet nodig was. Want alles bewezen dat ze niet gebruikt heeft. Ik vraag on zo snel mogelijk gebeld te worden. Niet op mijn simyo nummer want mijn telefoon doet toch niet maar op een andere. 06********.
Cristina
icon

Beste antwoord door Ernst 16 September 2014, 11:28

Bekijk originele reactie

12 reacties

Hoe werkt het hier? Is er iemand die kan me antwoord geven???
Net begonnen met prepaid, nog niet gebeld, alleen op internet via eigen wifi, en de Euro's vliegen eraf! Hoe is dit mogelijk, help aub, nders ben ik klaar met Simyo!
Goedenavond. 

Voor nu geef ik jullie beiden alvast het advies, zet op Mijn Simyo.....internet uit.
De volgende stap is wacht geduldig tot een moderator contact opneemt, houd dit topic dus in de gaten.
Telkens wanneer jullie of een ander hier reageert duurt het langer voordat een moderator contact opneemt.
Over het algemeen duurt het ongeveer een werkdag......

Groet,
Friesian
ik heb 500 mb internet , heb internet aan staan, maar kan alleen met wifi op internet.
wat moet ik doen
ik heb 500 mb internet , heb internet aan staan, maar kan alleen met wifi op internet.
wat moet ik doen

Optie 1. Heb je een sms gestuurd,,ja naar 1300?
Instellingen die je ontvangt opslaan.
Optie 2. Ga naar internetinstellingen.

Groet,
Friesian

Laat je ff weten of het gelukt is s.v.p,?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tinahta, welko mop het Simyo forum.

Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Prepaid, aangezien het over internetten met je prepaid gaat en andere forumbezoekers hopelijk zo makkelijker hun antwoord kunnen vinden.
Ook heb je je vraag in meerdere topics gesteld. Dat hoef je een volgende keer niet meer te doen.
We beantwoorden elke vraag die er gesteld wordt op het forum en proberen dat binnen een werkdag te doen.
Je vraag vaker stellen levert enkel meer werk op.

Dan nu je vraag:
Bij Simyo kun je je telefoongesprek altijd afmaken, ook al is je beltegoed nét op. Je komt dan onder de €0. Wij vinden dat op zicht wel handig, dan kun je later gewoon opwaarderen, maar eerst je gesprek even afmaken.
Nadeel is dat in het geval van je dochter er in een heel korte tijd er meer dan 220 Mb verbruikt werd en haar maandbundel dus ineens op was en het beltegoed €200 negatief was.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dat weten we heus wel. Het was ons al opgevallen en het beltegoed is alweer aangevuld tot €0.
Het enige dat je nu hoeft te doen is opwaarderen en je dochter kan weer bellen.

@Friesian, dank je voor het meedenken!
Reputatie 5
Badge +11
Net begonnen met prepaid, nog niet gebeld, alleen op internet via eigen wifi, en de Euro's vliegen eraf! Hoe is dit mogelijk, help aub, nders ben ik klaar met Simyo!

Hoi rh_rabe, welkom op het forum van Simyo :)

In je gegevens zie ik dat je de raad van Friesian al het opgevolgd. Je hebt de optie 'Internet op je mobiel/MMS' inmiddels uitgezet, dus die MB's kunnen er niet meer afvliegen!
Reputatie 5
Badge +11
ik heb 500 mb internet , heb internet aan staan, maar kan alleen met wifi op internet.
wat moet ik doen


Hoi shauni10, welkom op ons forum :)

Heb je de tips van Friesian al opgevolgd? Als het je nog niet lukt, laat dan even weten welke telefoon je hebt, dan geef ik je de specifieke instellingen. Succes!

@Friesian; dank je voor de hulp!
Hoi Ernst,
Bedankt voor je antwoord en voor de oplossing. De beltegoeden van bijna 10 euro die niet gebruikt was is ook op door de internetten. Ik dacht dat 2 apart dingen waren. Ik vind het nog steeds jammer dat bij prepaid kan niet van zelf stoppen als de bundel op is. Zal ik wel fijne vinden als ik zal niet aan denken hoeven. Misschien is iets wat jullie kunnen aanpassen bij jullie bedrijf, want verder ben ik wel over tevreden.
Alvast bedankt voor alles, ik ben wel opgelucht.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Tinahta,

Gelukkig ben je tevreden met deze oplossing :o
Aangezien dat internetverbruik er wel is geweest kan ik het deel beltegoed boven €0 niet vergoeden.
Je kunt ook de optie 'Internet op je mobiel' uit zetten, dan kun je enkel via WiFi internetten. Als je dochter wel van plan is om veel te internetten met je prepaid, kan ze misschien beter overstappen naar Sim Only. Dat is een stuk goedkoper.
Badge
ik heb 500 mb internet , heb internet aan staan, maar kan alleen met wifi op internet.
wat moet ik doen

Optie 1. Heb je een sms gestuurd,,ja naar 1300?
Instellingen die je ontvangt opslaan.
Optie 2. Ga naar internetinstellingen.

Groet,
Friesian

Laat je ff weten of het gelukt is s.v.p,?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi H.o. Can,

Heb je een vraag over het gebruik van mobiel internet? Of heb je per ongeluk de reactie van Friesian gekopieerd?

Als er onduidelijkheden zijn, of je hebt moeite met de werking van het forum dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean

Reageer