.

Beantwoord

Hoe kan ik zien of mijn simkaart actief blijft?

  • 15 November 2016
  • 2 reacties
  • 1037 Bekeken

Badge
Hallo, ik kreeg 4 november een mail met dat mijn sim kaart over 15 dagen geblokkeerd zou worden als niet zou smsen oid.. ik stuur meteen een sms naar mn moeder zodat mn simkaart geactiveerd blijft.. maar ik kom er maar niet achter of het nou is gelukt of niet, ik kan nergens bevestiging vinden of mijn nummer weer voor half jaar geactiveerd is.. kan iemand me helpen waar ik dat misschien zou kunnen zien?
icon

Beste antwoord door Ray 16 November 2016, 09:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

Je simkaart is geldig tot 6 maanden na het laatste verbruik of na aanschaf van een internet bundel of opwaarderen. Aangezien je schrijft dat je en sms hebt gestuurd kun je in jouw geval dus zien aan de datum van het laatste verbruik of dat sturen van dat smsje is gelukt en 6 maanden optellen aan die laatste datum. Die datum van de laatste verwerking staat op je MijnSimyo (app) onder het bedrag van het beltegoed.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi UnyJustSomeone,

Wat leuk dat jij je simkaart wilt blijven gebruiken!

Het klopt wat Raytje zegt! Als jij je simkaart gebruikt door hiermee te bellen, sms'en of internetten, dan kun je dit terugzien op Mijn Simyo. Onder het tabblad 'Overzicht' zie je tot wanneer je beltegoed is bijgewerkt. Je beltegoed wordt alleen bijgewerkt als je gebruik hebt gemaakt van je simkaart. Onder het tabblad 'Verbruik' kun je vervolgens controleren of het sms'je is verwerkt.

Om er zeker van te zijn dat je simkaart actief blijft, heb ik je aansluiting erbij gepakt. Ik zie inderdaad dat je op 4 november hebt gesms't. Je simkaart blijft dus zes maanden langer actief. :D

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je mij dit gerust laten weten!

@ Raytje, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer