Ik heb een KPN beltegoed kaart gekocht waar een code opstaat en als ik het nummer bel dat op de bon staat zeggen ze: log in op Mijn Simyo om alsnog op te waarderen waar moet ik die code dan invoeren die op de bon staat want ik heb al betaald
Bladzijde 1 / 1
Helaas zijn beltegoeden gekocht bij een andere provider niet te gebruiken bij Simyo. Dit geldt trouwens voor alle providers voor zover ik weet. Misschien kun je de kaart doorverkopen aan iemand die prepaid klant is bij KPN. Opwaarderen bij Simyo gaat inderdaad alleen maar via de website Mijn Simyo.
Alleen is dit dan weer niet aan te raden 🙂 😃
Hoi Liesbeth.riem,
Welkom op het Forum!
Oh, wat balen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het opwaarderen van je beltegoed. :(
Ik zie Scotsman je hier goed bij heeft geholpen. Het klopt inderdaad wat hij zegt! Opwaarderen bij Simyo kan namelijk alleen door in te loggen op Mijn Simyo. Onder het tabblad Overzicht vind je direct de mogelijkheid om je beltegoed op te hogen.
Je beltegoed kaart kun je het beste aan iemand geven die klant is van KPN. Helaas is het niet mogelijk om je beltegoed bij Simyo hiermee op te waarderen.
Gaat het lukken zo?
@ Scotsman, bedankt!
@ Ray, haha! Goede tip.
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Oh, wat balen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het opwaarderen van je beltegoed. :(
Ik zie Scotsman je hier goed bij heeft geholpen. Het klopt inderdaad wat hij zegt! Opwaarderen bij Simyo kan namelijk alleen door in te loggen op Mijn Simyo. Onder het tabblad Overzicht vind je direct de mogelijkheid om je beltegoed op te hogen.
Je beltegoed kaart kun je het beste aan iemand geven die klant is van KPN. Helaas is het niet mogelijk om je beltegoed bij Simyo hiermee op te waarderen.
Gaat het lukken zo?
@ Scotsman, bedankt!
@ Ray, haha! Goede tip.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.