.

Beantwoord

Hoe kan ik opwaarderen?

  • 8 January 2013
  • 2 reacties
  • 455 Bekeken

Hoe kan ik in godsnaam opwaarderen. Heb een prepaid kaart en wil deze automatisch met 10 euro opwaarderen wanneer deze onder de 2 euro komt. Ze vragen om een activatiecode welke ik nooit kan krijgen omdat ze bij simyo het rekeningnr. niet weten. Geprobeerd om deze in te vullen in mijn simyo maar kom ik bij hetzelfde probleem dat ik binnen drie dagen een activicatiecode krijg op de online afrekening maar ze hebben geen rekeningnr. dus deze krijg ik nooit.
icon

Beste antwoord door Natascha 10 January 2013, 17:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Raar.
Kun je niet eenmalige machtiging doen?
Badge +6
Hoe kan ik in godsnaam opwaarderen. Heb een prepaid kaart en wil deze automatisch met 10 euro opwaarderen wanneer deze onder de 2 euro komt. Ze vragen om een activatiecode welke ik nooit kan krijgen omdat ze bij simyo het rekeningnr. niet weten. Geprobeerd om deze in te vullen in mijn simyo maar kom ik bij hetzelfde probleem dat ik binnen drie dagen een activicatiecode krijg op de online afrekening maar ze hebben geen rekeningnr. dus deze krijg ik nooit.

Hoi Bertusalferink,

Welkom op het forum!
Ik zien dat je in het verleden een activatiecode heeft aangevraagd die niet is gebruikt. Als gevolg hiervan was het niet mogelijk een nieuwe activatiecode aan te vragen. Ik heb de activatiecode verwijderd.

Om een nieuwe activatiecode aan te vragen raad ik je aan in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Wanneer je vervolgens klikt op tabblad Selfservice onder het onderwerp Persoonlijke gegevens vindt je de link Wijzigen bankrekeningnummer. Hier kan je een nieuwe activatiecode aanvragen door middel van het wijzigen van je rekeningnummer.
Binnen 2 dagen ontvang je dan een activatiecode op de door jouw opgegeven rekeningnummer.

Reageer