.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn simkaart deblokkeren?

  • 17 March 2024
  • 9 reacties
  • 52 Bekeken

Mijn Simkaart is geblokkeerd wegens het lange onbruik. Ik begrijp niet hoe ik mijn simkaart kan deblokkeren?

icon

Beste antwoord door Amy 19 March 2024, 11:09

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MartinvtH,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat jouw simkaart uitgaand is geblokkeerd omdat er geen beltegoed meer op staat. Ook wordt de Prepaid bijna afgesloten wegens geen gebruik. Als je het beltegoed opwaardeert kan je weer gebruik maken van de aansluiting en wordt de Prepaid weer met een halfjaar verlengt! 

Groetjes,
Amy

Goedemiddag,

 

Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd, maar nog steeds geen toegang tot mijn simkaart ?

 

mvg

Martin

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MartinvtH,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je hebt proberen op te waarderen met een credit card. Helaas is dit niet mogelijk en staat er dus nog geen beltegoed op jouw Prepaid simkaart. Ik wil je vragen om een andere betaalmethode te gebruiken. Hiermee zal het opwaarderen moeten lukken 😊.

Groetjes,
Amy

Goedemiddag,

 

Het overzicht op mijn RABO visa card geeft aan, dat er een betaling via buckaroo is gedaan, deze heeft de status ‘gereserveerd’ dus zal denk ik toch wel uitgevoerd gaan worden. 

Heb nu ook nog een opwaardering gedaan via IDEAL

maar helaas nog steeds geen toegang ...

Ik zie vandaag, dat de opwaardering via de creditcard nu ook is afgerekend. Ik heb nu dus zowel via creditcard als via IDEAL een opwaardering gedaan. Echter nog steeds geen aansluiting ??

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MartinvtH,

Bedankt voor je bericht. Vreemd dat het niet lukt! Ik zie dat de betalingen van beide nog niet zijn afgerond. Ik heb voor nu de Prepaid laten her-activeren, als je een uitgaande sms stuurt of een uitgaand gesprek voert wordt de Prepaid weer met een half jaar verlengt. 

Groetjes,
Amy

Dank, alles doet het weer

Reageer