Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik mijn simkaart deblokkeren?

  • March 17, 2024
  • 9 reacties
  • 100 Bekeken

Mijn Simkaart is geblokkeerd wegens het lange onbruik. Ik begrijp niet hoe ik mijn simkaart kan deblokkeren?

Beste antwoord door Amy

Hoi @MartinvtH,

Bedankt voor je bericht. Vreemd dat het niet lukt! Ik zie dat de betalingen van beide nog niet zijn afgerond. Ik heb voor nu de Prepaid laten her-activeren, als je een uitgaande sms stuurt of een uitgaand gesprek voert wordt de Prepaid weer met een half jaar verlengt. 

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • March 18, 2024

Hoi @MartinvtH,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat jouw simkaart uitgaand is geblokkeerd omdat er geen beltegoed meer op staat. Ook wordt de Prepaid bijna afgesloten wegens geen gebruik. Als je het beltegoed opwaardeert kan je weer gebruik maken van de aansluiting en wordt de Prepaid weer met een halfjaar verlengt! 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • March 18, 2024

Goedemiddag,

 

Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd, maar nog steeds geen toegang tot mijn simkaart ?

 

mvg

Martin


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • March 18, 2024

Hoi @MartinvtH,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je hebt proberen op te waarderen met een credit card. Helaas is dit niet mogelijk en staat er dus nog geen beltegoed op jouw Prepaid simkaart. Ik wil je vragen om een andere betaalmethode te gebruiken. Hiermee zal het opwaarderen moeten lukken 😊.

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • March 18, 2024

Goedemiddag,

 

Het overzicht op mijn RABO visa card geeft aan, dat er een betaling via buckaroo is gedaan, deze heeft de status ‘gereserveerd’ dus zal denk ik toch wel uitgevoerd gaan worden. 


  • auteur
  • Beginner
  • March 18, 2024

Heb nu ook nog een opwaardering gedaan via IDEAL


  • auteur
  • Beginner
  • March 18, 2024

maar helaas nog steeds geen toegang ...


  • auteur
  • Beginner
  • March 19, 2024

Ik zie vandaag, dat de opwaardering via de creditcard nu ook is afgerekend. Ik heb nu dus zowel via creditcard als via IDEAL een opwaardering gedaan. Echter nog steeds geen aansluiting ??


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 19, 2024

Hoi @MartinvtH,

Bedankt voor je bericht. Vreemd dat het niet lukt! Ik zie dat de betalingen van beide nog niet zijn afgerond. Ik heb voor nu de Prepaid laten her-activeren, als je een uitgaande sms stuurt of een uitgaand gesprek voert wordt de Prepaid weer met een half jaar verlengt. 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • March 19, 2024

Dank, alles doet het weer