.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn balans checken op mijn telefoon?


Hi,
Waarom kun je je balans niet op je telefoon checken?
Is veel handiger dan elke keer via internet verbinding op simyo.nl te moeten checken,
vooral ook als je niet altijd en overall internetverbinding hebt.
icon

Beste antwoord door Ray 28 July 2015, 12:37

Bekijk originele reactie

14 reacties

Als je dat niet op je telefoon kunt checken zonder internet te gebruiken is dat meer een probleem van je telefoon en niet van Simyo.

Er bestaat ook een app maar daar dien je dus internet voor te hebben en iOS of Android (voor prepaid).

Dus pak eens de handleiding van je telefoon erbij en kijk eens of er een verbruiksmonitor zit ingebouwd. Of kijk in je app store (waar je ook internet voor moet hebben dus is de Simyo app makkelijker)
Bericht was dubbel geplaatst dus deze weggehaald.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sofy, welkom op het Simyo forum 🙂.

We hadden een dienst waarmee je het resterende tegoed op je telefoon kon checken via een nummer. Helaas is het moederbedrijf hiermee gestopt een poosje geleden. Sinds dien adviseren we elke klant om gebruik te maken van de Mijn Simyo app. Deze is beschikbaar voor Prepaid klanten die gebruik maken van een Android of iPhone telefoon en je download 'm hier.

Heb je daar wat aan?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje!
'Gemarkeerd als antwoord' :?. Vast niet door Sofy ;)

Je kan dus blijkbaar niet meer bellen naar een nummer om je beltegoed te checken dus is het een probleem van je telefoon? En als je een uitstekende Windows telefoon hebt kan je nog steeds geen app gebruiken :8
Reputatie 4
Badge +8
Ach joh dmr29, het is toch allemaal wat he?

In deze tijd van communicatie....

Helemaal niets te vinden voor een Windows telefoon?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dmr29,

Als je een uitstekende Windows Phone hebt, kun je uiteraard gewoon inloggen op Mijn Simyo via je mobiel en kom je terecht op de mobiele webversie van Mijn Simyo. Heb je dat wel eens geprobeerd 🙂? Tip: Je kunt er dan ook meteen een snelkoppeling van maken op je telefoon, zodat je met één druk op de knop bij je eigen gegevens uitkomt.

Ik zag overigens al een Windows 10 telefoon met Android apps daarop. Dat zou uiteraard op den duur ook een uitkomst zijn 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie koorelle 🙂.
Windows Phone heeft een Data teller. Dit is per MB of GB in te stellen en hij kan per eenmalig, maandelijks, of op onbeperkt worden ingesteld. Ook de datum voor maandelijkse reset kan worden ingesteld.

Neem mijn bundel. 500 MB elke 1ste van de maand. Dus, omdat de App voor Windows Phone niet veel meer toont, heb ik die eigenlijk niet nodig :8

Voor belminuten en / of smsjes is er helaas niks standaards ingebouwd.
Reputatie 7
Badge +10
Het is super handig dat je dit in je telefoon kunt instellen Raytje! Dit helpt zeker als je de App niet zou kunnen gebruiken. Wat betreft de belminuten, deze check je dan alsnog via Mijn Simyo natuurlijk ;)

Groetjes,
Angela
Een telefoondienst waar je internet voor nodig hebt om je verbruik te controleren, jaja ... Wie neemt er nou prepaid internet?

De oorspronkelijke vraag ging niet eens over data verbruik: "vooral ook als je niet altijd en overal internetverbinding hebt." Dus zal het eerder wifi betreffen wanneer ze op internet zit.

De reactie van koorelle is inhoudelijk van nul-komma-nul waarde waarvoor uiteraard grote dank :$

Natuurlijk 'kan' alles makkelijk via de alternatieve manieren en via wifi maar wederom, dat was niet de oorspronkelijke vraag. En we zijn hier nog altijd in de 'prepaid' sectie mocht het al vergeten zijn ...
Reputatie 4
Badge +10
Hoi dmr29,

Als je je beltegoed wilt bekijken, dan heb je internetverbinding nodig. Je kunt helaas niet meer bellen naar een bepaald telefoonnummer om je beltegoed op te vragen. Tiury heeft daarom een aantal mogelijkheden voorgelegd die je kunt overwegen. Ook de anderen kijken naar verschillende opties.

Misschien wil je zelf alleen je beltegoed controleren, maar zijn er andere klanten die ook graag MB’s willen bekijken. Dit is een openbaar forum waar iedereen tips mag geven en deze tips ook leest 🙂 Als het voor jou niet handig of van toepassing is, kan het een ander wel helpen.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Hoi ik heb prepaid simyo voor te proberen 5 euro pakket met 7.50 beltegoed. Normaal had ik jumbo mobiel ook laag belsms tarief maargoed. Er word gezegd dat ik voor 10 ct sms/min kan bellen maar nergens opvraagbaar. Nu heb ik de ap geïnstalleerd en geeft aan dat me bundel 7.50 bedraagt maar na paar gesprekken nog steeds zo en word niks verekend en geeft dat niet aan. Duz ik weet niet voor wat voor tarief ik bel en niet wat me beltegoed is. Iemand Hulp aub. Gr Nicky
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nicky92,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed om te zien dat je hebt gekozen voor ons 🙂 Daar zijn we natuurlijk blij mee. Dat er nu wat verwarring is ontstaan over jouw verbruik is natuurlijk lastig.

Allereerst kan ik direct voor je bevestigen dat het tarief voor bellen en sms'en inderdaad €0,10 per minuut/sms is. Dat jij dit niet direct in jouw verbruik ziet, is ook te verklaren.

Op het moment dat jij een sms'je stuurt of belt, wordt dit op het netwerk geregistreerd. Deze gegevens worden met een vertraging aan ons doorgegeven. Dit betekent dat wij jouw beltegoed niet realtime kunnen bijwerken. Hier zit een verwerkingstijd in. Houd rekening met een verwerkingstijd van een paar uur.

Ik zie dat je op dit moment nog €7,40 beltegoed hebt. Je hebt dus 1 sms'je gestuurd of 1 minuut gebeld. Zie je dit ondertussen ook terug in jouw verbruik? Als je nog vragen hebt hierover, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Ja ik zie het ja duurde even voordat het werd veranderd ja Dank u wel snap nu allemaal. Gr Nicky
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Nicky92,

Gelukkig staat het nu allemaal goed:D. Graag gedaan namens Angela 😉.

Als je er verder nog vragen over hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Estelle

Reageer