.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn aansluiting actief houden?

  • 23 March 2016
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
Ik woon voor een deel in het buitenland. Krijg nu een mail dat als ik binnen 15 dagen niet bel of sms dat mijn tel nr wordt afgesloten en het tegoed vervalt. Het lukt me niet te sms en of te bellen vanuit Bonaire (BES eiland, Caribisch Nederland). Sim kaart erin ... er is geen netwerk dat ik kan gebruiken.... hoe pak ik dit aan?? Ik wil mijn nr en tegoed niet kwijt en kom binnen enkele weken weer in NL... en hoop dat ie het dan WEL doet... is er een andere oplossing??
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 23 March 2016, 10:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Konijninhol,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat je kunt doen is ook een bundel activeren via Mijn Simyo.
Dan is je beltegoed weer 6 maanden vanaf datu aanschaf bundel geldig.
Dus stel je pakt een bundel op 1 april (1-4) dan is deze geldig tot 1 oktober (1-10).

Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen waarmee ik kan helpen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Konijninhol,

Ook namens mij welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je niet kunt bellen of sms'en vanuit Bonaire. Gelukkig heeft Maikel.twinnie je al op een andere mogelijkheid gewezen.

Je kunt je aansluiting inderdaad ook actief houden door een internetbundel aan te schaffen.

Gaat dit lukken?

Groetjes,
Sean

@Maikel.twinnnie bedankt voor je hulp!
Badge
Dank voor de reactie....Leuk verzonnen, maar ik wil helemaal geen bundel. Ik heb alleen prepaid nodig.....

groetjes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi konijninhol,

De reactie van maikel.twinnie én Sean is inderdaad goed verzonnen. Ze bedoelen bijvoorbeeld een Internet dagbundel van € 1,-. Zo houd je de simkaart actief, ondanks dat je geen gebruik van maakt van je aansluiting. Je zit verder niet aan deze bundel vast 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Ok dat heb ik gedaan, Tiury...
Kan ik nu ook nog ergens zien tot hoelang de boel nu geldig is??

groetjes van het konijn in het hol
Reputatie 6
Badge +10
Hoi konijninhol,

Goed dat je dit hebt gedaan 🙂. De boel is vanaf gister weer 6 maanden geldig, dus tot 24-09-2016. Dit kun je helaas nergens terugzien op Mijn Simyo. Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes, Tiury

Reageer