Ik heb nu een 2e pre paid kaart. Maar als ik in wil loggen gaat dat alleen met mijn eerste nummer. Hoe log ik nu in zodat ik mijn tegeod kan zien van mijn 2e kaart?
Bladzijde 1 / 1
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar als je in je Mijn Simyo je tegoed wilt zien dan kan dat per aansluiting en wel door in te loggen met het betreffende telefoonnummer en je wachtwoord.
Hoi Marsupilami, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Ik zie dat je op 9 maart een nieuwe Prepaid aansluiting hebt aangevraagd. Er is ook een welkomstmail naar je gestuurd met je nieuwe inloggegevens. Met je nieuwe telefoonnummer en dit wachtwoord kun je inloggen op je Mijn Simyo pagina 😮 Zoals RicoK ook aangeeft:
Als je deze welkomstmail niet kan terugvinden, kun je ook op de website een nieuw wachtwoord aanvragen. Je gaat dan naar Mijn Simyo > 'Wachtwoord vergeten?'. Via de e-mail ontvang je dit nieuwe wachtwoord 🙂 Je kunt deze veranderen onder het tabblad Mijn gegevens.
Geef je door of het lukt?
@RicoK; bedankt voor het meedenken 🙂
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Ik zie dat je op 9 maart een nieuwe Prepaid aansluiting hebt aangevraagd. Er is ook een welkomstmail naar je gestuurd met je nieuwe inloggegevens. Met je nieuwe telefoonnummer en dit wachtwoord kun je inloggen op je Mijn Simyo pagina 😮 Zoals RicoK ook aangeeft:
als je in je Mijn Simyo je tegoed wilt zien dan kan dat per aansluiting en wel door in te loggen met het betreffende telefoonnummer en je wachtwoord.
Als je deze welkomstmail niet kan terugvinden, kun je ook op de website een nieuw wachtwoord aanvragen. Je gaat dan naar Mijn Simyo > 'Wachtwoord vergeten?'. Via de e-mail ontvang je dit nieuwe wachtwoord 🙂 Je kunt deze veranderen onder het tabblad Mijn gegevens.
Geef je door of het lukt?
@RicoK; bedankt voor het meedenken 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.