Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik een opzegging van mijn prepaid, ongedaan maken?

• October 1, 2025
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Beste Simyo,

Ik vrees nu dat ik een fout heb gemaakt, door een misverstand. Ik wil zeker niet mijn Prepaid opzeggen.

Ik zag op de webpagina die na mijn opzegging opent, dat ik heb misschien mijn ‘geheel prepaid’,  en niet alleen mijn laatste ‘bundel bestelling’ opgezegd. (denk ik) 

Ik wil NIET mijn hele ‘prepaid’ kaart opzeggen, alleen die internet bundel die ik vandaag gekocht heb.  (het is onvoldoende).  Sorry voor de verwarring.  mvrgr GLD

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@dumascon,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door ​@Friesian! Op je aansluiting zie ik dat je Prepaid inderdaad nog actief is, je hebt wel het automatisch opwaarderen opgezegd. Dit houdt in dat je je beltegoed alleen handmatig kan opwaarderen. Mocht je het automatisch opwaarderen weer in willen schakelen, dan kun je dit via Mijn Simyo regelen.

Super bedankt voor je hulp! ​@Friesian 😊

Groetjes,
Roeqajja

4 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • October 2, 2025

Hoi ​@dumascon 

Je kunt helemaal niet je prepaid opzeggen dat is onmogelijk. Je prepaid kan hooguit vervallen bijvoorbeeld bij niet elk half jaar gebruik van je simkaart, bellen, SMS, internet. 

Forum|alt.badge.img+2
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • October 2, 2025

Zeer bedankt voor je bericht Friesian,

Dat is een opluchting te horen! 

Inmiddels heb ik ook een e-mail van Simyo: “bestelling geannuleerd”. Dat is anders dan wat opzegging, begrijp ik nu, dus komt het toch goed.

Fijne dag nog!

dumascon

Friesian
  • Forum Expert
  • October 2, 2025

Graag gedaan ​@dumascon en even als reminder een stukje informatie over houdbaarheid beltegoed enzo. 

https://www.simyo.nl/klantenservice/beltegoed-en-opwaarderen

Fijn om te lezen dat alles nu duidelijk is! 🙂

Jij ook een fijne dag 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • October 2, 2025

Hi ​@dumascon,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door ​@Friesian! Op je aansluiting zie ik dat je Prepaid inderdaad nog actief is, je hebt wel het automatisch opwaarderen opgezegd. Dit houdt in dat je je beltegoed alleen handmatig kan opwaarderen. Mocht je het automatisch opwaarderen weer in willen schakelen, dan kun je dit via Mijn Simyo regelen.

Super bedankt voor je hulp! ​@Friesian 😊

Groetjes,
Roeqajja