.

Beantwoord

Hoe kan ik automatisch opwaarderen stopzetten?

  • 6 April 2014
  • 8 reacties
  • 551 Bekeken

Naar mijn mening wordt mijn beltegoed beneden het tegoedbedrag automatisch opgewaardeerd, waar kan ik dit uitzetten?
icon

Beste antwoord door Roeqajja 20 June 2023, 16:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
Hoi gavrila, welkom op het forum van Simyo.

Gaat het om de aansluiting waarmee je bent geregistreerd op het forum? Ik zie namelijk dat op deze aansluiting het automatisch opwaarderen is uitgezet op 28-1-2014 en er voor het laatst een opwaardering is geweest op 7-12-2010? :)

Mocht het om een andere aansluiting gaan, dan kan je het automatisch opwaarderen uitzetten via Mijn Simyo onder "mijn tegoed opwaarderen".

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Automatisch opwaarderen stopzetten 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jonny2021,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Je kunt het automatisch opwaarderen zelf via Mijn Simyo uitschakelen via Overzicht > Automatisch opwaarderen aanpassen. Hier klik je dan op “Uitschakelen”. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hallo, ik zie nergens de mogelijkheid om het automatisch opwaarderen stop te zetten! Automatisch opwaarderen aanpassen staat nergens aangegeven in het overzicht. En ook ik wil dat graag doen. Ik hoor graag wat ik nu weer fout doe. Jos

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JosN,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt!

Probeer je dit via de Mijn Simyo app of via de website? Je kan automatisch opwaarderen namelijk alleen uitschakelen als je inlogt via Mijn Simyo.

Ik hoor graag of het hiermee lukt. 

Groetjes,
Amy

Badge

Hallo Amy, helaas is het op de door jullie genoemde wijze niet mogelijk om automatisch opwaarderen uit te zetten. Ik zou een screenprint mee willen zenden maar helaas is dat niet mogelijk. Ik kan het per email zenden. Hoe dan ook wil ik dat automatisch opwaarderen uit gezet wordt. Ik hoor graag wat ik moet doen om dit te regelen. Groeten Jos

Badge

Hallo Amy, het is toch gelukt. Ik heb op het toetel waar het prepaid abonnement op staat ingelogd en daar krijg ik een heel ander scherm te zien waar wel deze mogelijkheid op geboden wordt. Op mijn eigen toestel kan ik als beheerder het automatisch opeaarderen niet wijzigen en dat was het probleem. Het is dus opgelost. Bedankten groeten. Jos

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JosN,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het inmiddels is gelukt! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer