Skip to main content

.

Naar mijn mening wordt mijn beltegoed beneden het tegoedbedrag automatisch opgewaardeerd, waar kan ik dit uitzetten?
Hoi gavrila, welkom op het forum van Simyo.



Gaat het om de aansluiting waarmee je bent geregistreerd op het forum? Ik zie namelijk dat op deze aansluiting het automatisch opwaarderen is uitgezet op 28-1-2014 en er voor het laatst een opwaardering is geweest op 7-12-2010? :)



Mocht het om een andere aansluiting gaan, dan kan je het automatisch opwaarderen uitzetten via Mijn Simyo onder "mijn tegoed opwaarderen".



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Automatisch opwaarderen stopzetten 


Hoi @Jonny2021,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Je kunt het automatisch opwaarderen zelf via Mijn Simyo uitschakelen via Overzicht > Automatisch opwaarderen aanpassen. Hier klik je dan op “Uitschakelen”. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😊

Groetjes,
Roeqajja


Hallo, ik zie nergens de mogelijkheid om het automatisch opwaarderen stop te zetten! Automatisch opwaarderen aanpassen staat nergens aangegeven in het overzicht. En ook ik wil dat graag doen. Ik hoor graag wat ik nu weer fout doe. Jos


Hoi @JosN,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt!

Probeer je dit via de Mijn Simyo app of via de website? Je kan automatisch opwaarderen namelijk alleen uitschakelen als je inlogt via Mijn Simyo.

Ik hoor graag of het hiermee lukt. 

Groetjes,
Amy


Hallo Amy, helaas is het op de door jullie genoemde wijze niet mogelijk om automatisch opwaarderen uit te zetten. Ik zou een screenprint mee willen zenden maar helaas is dat niet mogelijk. Ik kan het per email zenden. Hoe dan ook wil ik dat automatisch opwaarderen uit gezet wordt. Ik hoor graag wat ik moet doen om dit te regelen. Groeten Jos


Hallo Amy, het is toch gelukt. Ik heb op het toetel waar het prepaid abonnement op staat ingelogd en daar krijg ik een heel ander scherm te zien waar wel deze mogelijkheid op geboden wordt. Op mijn eigen toestel kan ik als beheerder het automatisch opeaarderen niet wijzigen en dat was het probleem. Het is dus opgelost. Bedankten groeten. Jos


Hoi @JosN,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het inmiddels is gelukt! 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer