.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik niet meer bereikbaar ben op nieuw 06-nummer?

  • 26 August 2015
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Ik ben niet bereikbaar op me nr niemand kan me bellen. Ik had eerst nr behoud aangevraagd en dit later terug gedraaid ook bevestiginf gekregen dat dit 06 nr gebruikt gaat worden maar niemand kan me bellen erop. Hoop dit snel opgeloat kan worden aangezien ik nu geen klantenservice kan bereiken en wel berekbaar wil zijn
icon

Beste antwoord door Angela 27 August 2015, 11:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik vrees dat toch me oude nummer over is genomen want als ik mensen bel komt me oude nummer in beeld.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi talcross,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je niet bereikbaar bent. Dit is nu juist het belangrijkste van jouw aansluiting! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Hier is jou aangegeven dat het er inderdaad op lijkt dat jouw oude nummer overgezet is. Mijn collega heeft het voor je doorgezet naar onze backoffice. Daar zullen ze uitzoeken wat er precies is misgegaan en hoe we dit voor jou zo snel mogelijk recht kunnen zetten. Uiteraard wordt jij hiervan op de hoogte gehouden door mijn collega. Laat je het hier ook even weten als het geregeld is? Natuurlijk kun je ook bij mij terecht voor andere vragen.

Groetjes,
Angela
Het is geregeld superrrr ben bereikbaar jippiee dankjewel
Reputatie 5
Badge +11
Het is geregeld superrrr ben bereikbaar jippiee dankjewel
Namens het hele team: graag gedaan 😃

Reageer