Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactieHoe kan het dat ik mijn internetbundel niet kan gebruiken?
Ik heb van mijn bel te goed MB's aangevraagd, bedrag is er gelijk af, echter geen MB's om te Internetten gekregen
Hoi RPV,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat leuk dat je een internetbundel hebt aangeschaft! Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt, en ik zie dat jouw bundel wel actief is. Ik zie ook dat jouw optie voor internetten op je mobiel nog uit staat. Dit kun jij makkelijk activeren door in te loggen op Mijn Simyo, en dan te gaan naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Daar vind je de optie Internet op je mobiel in Nederland. Zodra je deze aanvinkt, kun je vanuit onze kant gewoon gebruik maken van je data! Zorg je er dan nog wel even voor dat je ook op je telefoon de internet-optie aan hebt gezet?
Laat je weten of je er zo uit komt?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat leuk dat je een internetbundel hebt aangeschaft! Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt, en ik zie dat jouw bundel wel actief is. Ik zie ook dat jouw optie voor internetten op je mobiel nog uit staat. Dit kun jij makkelijk activeren door in te loggen op Mijn Simyo, en dan te gaan naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Daar vind je de optie Internet op je mobiel in Nederland. Zodra je deze aanvinkt, kun je vanuit onze kant gewoon gebruik maken van je data! Zorg je er dan nog wel even voor dat je ook op je telefoon de internet-optie aan hebt gezet?
Laat je weten of je er zo uit komt?
Groetjes,
Jihane
Het werkt, we hadden van alles geprobeerd, maar helemaal niet aan de inschakeling op Site gedacht, erg bedankt ..:8
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.