Skip to main content

.

Omdat mijn abonnement doorloopt naar januari 2015 kan ik niet -met nummerbehoud- overstappen naar prepaid.

Mijn oude simkaart zit weer in mijn mobiel, de toegezonden simkaart met nieuw nummer en € 7,50 beltegoed gebruik ik niet.

Mijn mobiel doet nu niets, d.w.z. ik kan bellen en sms-en, maar ik ontvang niets. Kan niet internetbankieren met behulp van mobieltje (tan-code).

Hoe lossen we dit op?
Hoi willy09, welkom op het Simyo forum :)

Wanneer je nog binnen je jaarcontract zit, kun je inderdaad niet zomaar overstappen naar prepaid. Het is niet voor niets een jaarcontract. In de verbruiksgegevens van je nieuwe simkaart zie ik wel dat je het beltegoed gebruikt voor internet, dus blijft het gelukkig niet liggen.

Ik heb het gevoel dat je laatste regel de ware oorzaak van je probleem weergeeft en dat dat ook hetgeen is dat opgelost moet worden.

Je kunt wel bellen en internetten met je oude simkaart, maar niets ontvangen. In elk geval geen smsjes, maar ook geen inkomende gesprekken?

Voor de zekerheid heb ik je simkaart zichzelf opnieuw laten aanmelden op het netwerk (misschien helpt dat), maar heb je de mogelijkheid om je simkaart eens in een andere telefoon te proberen? Die van een familielid/vriend(in)/buur misschien?

Enkel het niet kunnen ontvangen van smsjes en/of gesprekken komt namelijk bijna niet voor.

Wil je ons laten weten of dit alles helpt?

Reageer