.

Beantwoord

Hoe check je je beltegoed gratis en op je mobiel?

  • 22 October 2013
  • 8 reacties
  • 6227 Bekeken

Badge
Ik wil graag op mijn mobiel mijn beltegoed checken. Ik las in een andere topic dat je (als je 1244 wilt bellen) eerst in mijn simyo mobiel opwaarderen aan moet zetten. Dan moet je ook je bankrekeningnummer invullen. Dat wil ik niet. Ik wil alleen kijken hoeveel betegoed ik heb (op mijn mobiel en gratis). Bij mijn vorige provider hi hoef je niets te activeren of bankrekening in te vullen wil je je beltegoed checken. Daar kon je gewoon *101# intoetsen en dan verschijnt het beltegoed op je scherm. Je had ook een prepaid app (ik had namelijk prepaid bij hi, en ook bij simyo). Daar zag je direct wat je betegoed was. Ik wil graag weten of zoiets ook met simyo kan.
icon

Beste antwoord door Scotsman 22 October 2013, 12:39

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er is een Simyo app maar die werkt nog niet voor prepaid. De enige manier op dit moment om via je mobiel je prepaid beltegoed te checken is naar Mijn Simyo te gaan en in te loggen. Een andere manier (behalve de 1244 methode) is er volgens mij niet.
Badge +8
Ik wil graag op mijn mobiel mijn beltegoed checken. Ik las in een andere topic dat je (als je 1244 wilt bellen) eerst in mijn simyo mobiel opwaarderen aan moet zetten. Dan moet je ook je bankrekeningnummer invullen. Dat wil ik niet. Ik wil alleen kijken hoeveel betegoed ik heb (op mijn mobiel en gratis). Bij mijn vorige provider hi hoef je niets te activeren of bankrekening in te vullen wil je je beltegoed checken. Daar kon je gewoon *101# intoetsen en dan verschijnt het beltegoed op je scherm. Je had ook een prepaid app (ik had namelijk prepaid bij hi, en ook bij simyo). Daar zag je direct wat je betegoed was. Ik wil graag weten of zoiets ook met simyo kan.

Hoi remco.

Om je beltegoed via 1244 te kunnen checken, moet de optie Opwaarderen via je mobiel aanstaan. Daarvoor moet je bankrekening geactiveerd zijn, omdat we bij die optie je beltegoed afschrijven. Je hoeft de optie natuurlijk niet te gebruiken, maar moet hem wel aan hebben staan om telefonisch je beltegoed te kunnen opvragen. Meer informatie hierover vind je hier.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 4
Badge +8
Ja maar dat wil topic starter niet, dus er blijft dan niets anders over dan de mogelijkheid die Scotsman noemde.
Reputatie 5
Badge +10
Ja maar dat wil topic starter niet, dus er blijft dan niets anders over dan de mogelijkheid die Scotsman noemde.

Helaas is er geen andere mogelijkheid. Dus het antwoord van Scotsman is juist. Ik zal die dan ook even markeren.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hallo, 

Nou ... ik had ook deze vraag en belde 1244 .
Het enigste wat ik hoorde was de mogelijkheid om op te waarderen .
Niets over beltegoed .
RA-ra ....

Groetjes Sanamo
Badge +1
OOOhhhh .... ja , ik had mobiel opwaarderen niet aan staan dus dat klopt dan .... 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Klopt. Je moet inderdaad mobiel opwaarderen aan hebben staan 🙂
Reputatie 5
Badge +11
OOOhhhh .... ja , ik had mobiel opwaarderen niet aan staan dus dat klopt dan .... 🆒

Kijk, daar houden we van; zelfoplossend vermogen 🙂

Reageer