.

Beantwoord

Hoe automatisch eenmalig incasse weer te activeren

  • 13 May 2014
  • 1 reactie
  • 304 Bekeken

Hallo,
Er is al een topic, maar na registratie was ik deze alweer kwijt dus vandaar een nieuwe:
Door onduidelijke omschrijving van Buckaroo en late incassering was het ons niet duidelijk dat onze 3 mobielen auto opgewaardeerd werden. Dus teruggeboekt en nu blijkt het Sinmyo te zijn.
MAAR inmiddels staan de mobeielen in rood en kan ik niet meer auto-incasso via internet doen. Heel vervelend. Het is me ook niet helder hoe ik dit weer aankrijg, voor alle drie de mobielen. Heb namelkijk geen zin om 3x topic te openen.
De link in de email: contact opnemen met www-service is niet echt helder. Bij wie moet ik zijn voor de andere twee mobielen, dan kan toch sneller?
Inmiddels heb ik maar via mijn creditcard opgewaardeerd, alleen lukt mij 3de mobiel niet omdat de keuzeknop mastercard - visa niet reageerde.
echt heel irritant.
Verder heb ik Simyo altijd een prima service gevonden, dus hopelijk kan dit snel opgelost worden.
Met vriendelijke groet,
Michel
icon

Beste antwoord door Kim 14 May 2014, 13:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Michel1969, welkom op het forum van Simyo.

Wat vervelend dat jij helaas ook met dit probleem geconfronteerd bent :(

Ik zie dat je hierover ook contact per mail hebt gehad en inmiddels voor alle drie de aansluiting het weer mogelijk is gemaakt om automatisch opwaarderen via bankrekening te activeren.

Het enige wat je nu helaas nog even voor alle drie de aansluiting zal moeten doen is via Mijn Simyo >> Mijn gegevens het bankreknr. activeren en vervolgens kan je via de Overzichtspagina automatisch opwaarderen weer aanzetten.

Excuses voor het ongemak! 😞

Reageer