Skip to main content
hallo,

ik ben op 19-12-2013 via de link op mijn-simyo overgegaan van prepaid naar een sim-only abonnement. Nu, 3 weken later, zit ik nog steeds op 'prepaid' (te zien aan de kosten per gesprek/sms).  De bijbehorende .pdf over het 'contract' heb ik gedownload. Daarin staat dat de sim only ingaat na activatie. Mijn vraag is nu: wat moet ik (nog) doen om te activeren? Ik dacht dat de keuzes via de link voldoende waren om over te gaan.



Maartje
Hoi HarrieL, welkom op het Simyo forum.



In je gegevens zie ik helaas geen overstap naar Sim only 😕 Het is ook niet dat je bankrekening nog geactiveerd moet worden, of iets dergelijks... 't Zou gewoon moeten kunnen...



Zou je het heel vervelend vinden om nog eens te proberen?
hallo Ernst,

bedankt voor het antwoord. Ik heb het gisteren nog eens ingevuld en vandaag (maandag) zie ik dat er simonly staat. Dus het 'probleem' is opgelost.

HarrieL
hallo Ernst,

bedankt voor het antwoord. Ik heb het gisteren nog eens ingevuld en vandaag (maandag) zie ik dat er simonly staat. Dus het 'probleem' is opgelost.

HarrieL




Hoi HarrieL,



Dan is het nu wel gelukt 🙂

Zo had het de eerste keer ook moeten gaan eigenlijk. Sorry dat er toen dus iets niet lukte.

Veel plezier met je abonnement. Let je wel op dat je de eerste maand je bundels krijgt voor het deel van de maand dat nog over is?



Groetjes,

Charlene

Reageer