.

Beantwoord

Hi onbeperkt internet

  • 20 February 2012
  • 4 reacties
  • 1034 Bekeken

Badge
Hi komt nu met onbeperkt internet na de bundel (na 1gig) uiteraard op een lagere snelheid.
Hier op simyo prepaid betaal ik voor 200 mb per maand 10 euro.
gaat simyo ook nog iets ondernemen tegen deze acite in de vorm van een ander soort prapay of internet abbonement ?


M Vr Gr
Harry
icon

Beste antwoord door Alex 20 February 2012, 15:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Harry,

Ik heb het bericht ook gelezen. Dit bericht heeft echter wel betrekking op een Hi abonnement en niet op prepaid. Simyo biedt voor prepaid een internet bundel tot 200 mb aan. Bij een abonnementsvorm kun je sinds kort ook kiezen voor een internet bundel tot 1500 mb. Simyo biedt nog geen onbeperkt internet aan. Ook niet voor prepaid. Voor eventuele veranderingen kun je het beste dit forum of onze website in de gaten houden. Ik heb nog geen geluiden gehoord met betrekking tot onbeperkte internet bundels.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +5
Hi komt nu met onbeperkt internet na de bundel (na 1gig) uiteraard op een lagere snelheid.
Hier op simyo prepaid betaal ik voor 200 mb per maand 10 euro.
gaat simyo ook nog iets ondernemen tegen deze acite in de vorm van een ander soort prapay of internet abbonement ?


M Vr Gr
Harry


Hi is nog steeds op erg veel punten superduur, bekijk de voorwaarden maar eens beter.
Veel addertjes onder het gras.
Lees ook dit nieuwsbericht: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6807
Badge
Ja nu komt UPC ook al met voordelige aanbiedingen, toch eens alles op een rijtje zetten.


gr harry
Badge
Vergissing gewist

Reageer