-
-
Startend Simyaan
-
4 reacties
Ik ben echt heel boos op Simyo. Allereerst, ik ben al heel veel jaren een tevreden klant. Maar nu. Ik heb iedere maand internet via mijn smartphone en betaal automatisch. Ook heb ik automatisch opwaarderen aanstaan. Nu zou drie dagen geleden mijn nieuwe maand geactiveerd worden. Ik zag op internet dat er geen verbruik stond maar er zijn wel vaker vertragingen. Wel zag ik dat er weer 10 euro (zoals gebruikelijk) van mijn bankrekening was afgeschreven. Nu kreeg ik gisteren een mailtje dat ik 5 mb had verbruikt EN er 5 euro van mijn tegoed is afgeschreven. Ik heb vandaag gebeld. Werd mij verteld dat er een fout was (technisch probleem) en dat ik wel gebruik kan maken van internet EN dat mijn rekening belast zou worden EN dat ik later dat bedrag terug moest vragen. Dit geloof je toch niet!!!! Ik heb onmiddelijk mijn automatische overschrijving stopgezet en ga kijken hoe dit wordt opgelost. Bij geen of geen bevredigende oplossing zoek ik per direct een andere provider.
F. van Eijk