.

Beantwoord

Heel boos dat mijn internetbundel niet verlengd wordt.

  • 6 May 2014
  • 7 reacties
  • 304 Bekeken

Badge
Ik ben echt heel boos op Simyo. Allereerst, ik ben al heel veel jaren een tevreden klant. Maar nu. Ik heb iedere maand internet via mijn smartphone en betaal automatisch. Ook heb ik automatisch opwaarderen aanstaan. Nu zou drie dagen geleden mijn nieuwe maand geactiveerd worden. Ik zag op internet dat er geen verbruik stond maar er zijn wel vaker vertragingen. Wel zag ik dat er weer 10 euro (zoals gebruikelijk) van mijn bankrekening was afgeschreven. Nu kreeg ik gisteren een mailtje dat ik 5 mb had verbruikt EN er 5 euro van mijn tegoed is afgeschreven. Ik heb vandaag gebeld. Werd mij verteld dat er een fout was (technisch probleem) en dat ik wel gebruik kan maken van internet EN dat mijn rekening belast zou worden EN dat ik later dat bedrag terug moest vragen. Dit geloof je toch niet!!!! Ik heb onmiddelijk mijn automatische overschrijving stopgezet en ga kijken hoe dit wordt opgelost. Bij geen of geen bevredigende oplossing zoek ik per direct een andere provider.
F. van Eijk
icon

Beste antwoord door Charlene 7 May 2014, 12:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hoi Frans, helaas ben je niet de enige die last heeft van de technische storing. Ook mijn bundel is niet geactiveerd deze maand. Ik vind je reactie eerlijk gezegd wel wat overdreven. Simyo vindt een technische storing ook niet leuk en zullen dat ook niet expres doen om ons te pesten. Aan de telefoon is al gezegd dat ze het voor je op gaan lossen en is ook al uitgelegd hoe ze dat gaan doen. Wat is dan nu nog het probleem? Gewoon even geduld en afwachten tot ze de storing verholpen hebben.
Badge
Mijn klacht is NIET overdreven. Ze hebben NIET gezegd dat ze het gaan oplossen voor mij. Ze gaan het probleem oplossen en dan MOET ik er voor zorgen dat ik mijn geld terug krijg.En hoeveel geld is er dan inmiddels van mij te goed afgeschreven?  Ik moet dus aktie ondernemen. Zij moeten hun problemen oplossen. En niet mij er mee opzadelen.
Hallo Frans,

Ik zou je willen adviseren om je 06 nr te verwijderen i.v.m.privacy.
Iedereen leest je nummer, het is een openbaar forum.

Groet,
Friesian
Badge
Hallo Frans,

Ik zou je willen adviseren om je 06 nr te verwijderen i.v.m.privacy.
Iedereen leest je nummer, het is een openbaar forum.

Groet,
Friesian


Gedaan. Dank je voor de waarschuwing
Graag gedaan.
Badge +8
Hoi Frans49,

Welkom op het forum en heel vervelend dat je hiermee te maken hebt gehad. Zoals Karin89 al aangeeft, is het voor ons ook geen pretje, en zullen we het uiteraard rechtzetten.
De bundel is sinds gisterenavond 17.30 weer aan te zetten. Je kunt ook het automatisch verlengen weer aanklikken, maar als je dat wilt zul je ook opnieuw je rekeningnummer moeten activeren, om het afschrijven mogelijk te maken.
Ik zie dat je rekeningnummer weer actief is, en dat mijn collega de kosten ook al voor je heeft gecrediteerd. Klik je ook nog even de internetbundel aan die je wilt? Ik hoor graag van je of dat nu gaat zoals het hoort.

Ik snap dat het niet leuk is, als iets niet werkt zoals het moet werken. Maar je kunt er echt op vertrouwen dat als iets een fout van ons is, dat we dat netjes voor je oplossen. Ik hoop dat je dat vertrouwen nu voor de toekomst weer hebt.

Groetjes, Charlene
Badge +8
Hoi Frans, helaas ben je niet de enige die last heeft van de technische storing. Ook mijn bundel is niet geactiveerd deze maand. Ik vind je reactie eerlijk gezegd wel wat overdreven. Simyo vindt een technische storing ook niet leuk en zullen dat ook niet expres doen om ons te pesten. Aan de telefoon is al gezegd dat ze het voor je op gaan lossen en is ook al uitgelegd hoe ze dat gaan doen. Wat is dan nu nog het probleem? Gewoon even geduld en afwachten tot ze de storing verholpen hebben.

Hoi Karin89,

Bij jou staat de bundel inmiddels weer aan, zie ik 🙂 En ik heb de €0,89 die je buiten de bundel hebt verbruikt, weer toegevoegd aan je beltegoed.
Bedankt voor je geduld,

Groetjes,
Charlene

Reageer