.

Beantwoord

Heb tegoed van mijn mobiel opgewaardeerd, maar de simkaart bleek geblokkeerd. Wat nu?

  • 13 May 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

we hadden het tegoed van mijn dochter van haar pre-paid kaart al een tijd niet opgewaardeerd. Vandaag gedaan via de simyo-app. Het tegoed werd tot onze verbazing maar niet opgehoogd in de simyo-app. Daarna geprobeerd te bellen; kwamen we er achter dat de telefoon/simkaart is afgesloten. We hebben daar zelf geen e-mail waarschuwing bericht van gezien.
Overigens ook geen bericht op de simyo-app. Heel jammer!!! Kennelijk zijn we net te laat met opwaarderen.

Intussen is betaling al afgeschreven van mijn bankrekening. Het tegoed verschijnt nog steeds niet in de simyo-app.
Wat nu? Zijn we het tegoed en het telefoonnummer nu definitief kwijt?? Of kunnen jullie de kaart deblokkeren?

In het forum heel weinig info te vinden hoe je een simkaart deblokkeerd. Onhandig!
verder nog onhandiger dat je in de app geen bericht krijgt dat de kaart geblokeerd is, je dan nog wel kunt opwaarderen. Dat zou niet moeten kunnen.
icon

Beste antwoord door Els 14 May 2018, 14:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Jojomobiel

Vervelend dit. Kijk toch eens je mail goed na als het goed is heb je een mail ontvangen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-243?c=81
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Jojomobiel,

Ai, wat balen dat je aansluiting is komen te vervallen. Uiteraard begrijp ik dat je die opwaardering dan graag weer wilt terugdraaien, aangezien deze niet meer kon worden uitgevoerd.

Inmiddels zie ik dat je vanmorgen contact hebt gehad met één van mijn lieve collega's. Ze heeft een verzoek neergelegd bij onze financiële afdeling om je opwaardering terug te draaien en het geld terug te storten. Je ontvangt het bedrag zo snel mogelijk weer terug op je rekening. :)

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Friesian, bedankt voor je input!

Groetjes,
Els

Reageer