.

Beantwoord

Heb ik buiten bundel verbruik met mijn prepaid?

  • 5 October 2022
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Het lijkt erop dat ik internet buiten de bundel heb gebruikt, terwijl ik prepaid heb. Het hele doel van prepaid is juist dat verbruik niet mogelijk is als je prepaidbundel op is.

Bovendien was ik thuis, met wifi aan. Ik zit nu zo te zien met een rekening van zo'n 150 euro, binnen een half uur.

 

icon

Beste antwoord door Amy 5 October 2022, 11:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge

Aanvulling: op de Mijn Simyo-pagina staat bij opwaarderen: Je beltegoed is op. Waardeer op, zodat je weer kunt bellen, sms’en en internetten.

Dat moet toch betekenen dat ik zonder beltegoed niets kan doen. Waarom gebeurt het dan toch?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mollie,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! Als je internetbundel op is en je internet blijft daarna aanstaan dan wordt het internet van je beltegoed afgehaald. Zodra jouw beltegoed uitkomt op €0,00 wordt je simkaart uitgaand geblokkeerd. Mocht er alsnog internet worden geregistreerd omdat het internet aanstaat dan vullen wij dit aan tot €0,00 waardoor je dus met een prepaid nooit in de min kan uitkomen. Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je inmiddels al hebt opgewaardeerd en je simkaart weer actief is! 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes, 
Amy

Badge

Dag Amy,

Dank je, dus ik krijg geen rekening voor de bedragen die bij Verbruik staan?
En dat ik alleen al mijn beltegoed kwijt ben (19 euro), en niet de 10 euro die ik er net bij heb gezet?

Groetjes,
Mollie

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mollie,

Je hebt inderdaad geen rekening voor je prepaid aansluiting. Er staat nu €10,00 aan beltegoed op die je hebt opgewaardeerd 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

Oef, gelukkig, dank je wel!

Groetjes,

Mollie

Reageer