.

Beantwoord

Grotere internetbundels - status?

  • 8 March 2016
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

De zoekfunctie leerde mij dat een regelmatig voorkomende vraag is of de internetbundels voor prepaid groter kunnen, of eventueel meteen verlengd nadat de bundel op is. Zo'n 8 maanden geleden heeft een medewerker het zelfs op de 'Wall of Change' geplaatst, maar dat is alles.

De prijzen voor de bundels zijn al jaren hetzelfde, 7 euro voor 250MB is echt niet meer van deze tijd, zeker als ik bij ons buurland Duitsland voor 5 euro 1GB kan hebben, en dat zonder gekke fratsen zoals Robin Mobile het doet in Nederland.

Internet wordt alleen maar belangrijker, wie niet meegaat met de tijd wordt van links en rechts ingehaald. Simyo bracht ooit vernieuwing, met de mogelijkheid je eigen nummer uit te zoeken en onderling voor 2ct per minuut te bellen.

Hoogste tijd om weer eens in de picture te staan met wat nieuws!

Vriendelijke groet,
Mark
icon

Beste antwoord door Angela 9 March 2016, 09:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mvanvoorden,

Welkom op hey Simyo Forum.

Het is altijd goed om je feedback en ideeën met ons te delen! Wij kunnen natuurlijk niet weten wat jouw wensen zijn als klant als jij deze niet met ons deelt 🙂 Bij deze wil ik je dus bedanken voor je bericht en de waardevolle feedback die je ons geeft!

Het klopt dat wij een tijd geleden gekeken hebben naar grotere internetbundels. In een overleg is besloten om hier voorlopig niets mee te doen. Dit betekent niet dat we er niet opnieuw naar kunnen kijken. De telecommarkt blijft ontwikkelen en wij willen uiteraard zo goed mogelijk meegaan in deze stroom :)

Belangrijk puntje! Je kunt je prepaid internetbundels nu opnieuw aanzetten zodra de vorige op is! Dit is dus al mogelijk gemaakt door de ideeën die op de wall of change geplaatst worden :D

Ik zal jouw idee opnieuw op de wall of change plaatsen. Als ik hier een terugkoppeling over krijgt, laat ik het aan je weten. Helaas kan ik niet beloven dat er daadwerkelijk een wijziging gaat plaatsvinden.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Is het een idee om voor € 7,00 per maand onbeperkt internet bundel aan te bieden, maar dan op een lagere snelheid van bijvoorbeeld (128 kb/s) voor 31 dagen, (met automatische verlenging) zo kom je ook nooit in de min, en hebben de klein verbruikers toch een betaalbare internet verbinding voor Whatsapp, Viber, etc...

Het aanbod momenteel is niet echt meer van deze tijd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Moosee,

Welkom op het Simyo Forum.

Heel goed dat je dit komt melden 🙂 Ik ben altijd blij om te zien dat onze klanten de moeite nemen om met ons mee te denken 🙂 Natuurlijk zorg ik ervoor dat jouw idee op onze Wall of Change terecht komt. Wie weet kunnen we hier iets mee doen. Bedankt!

Groetjes,
Angela
Badge
Wat is momenteel de status van onebeperkte (langzame) of grotere bundels?
Is het idee besproken?
@Moosee

Niet dat ik je wil ontmoedigen, maar dit voorbeeld van mij is al in een verder gevorderd stadium.
Naja 😉.schiet lekkuhr op..:D:P

https://forum.simyo.nl/internet-62/maximum-internet-dagbundel-waarom-weinig-prepaid-27595
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Moosee,

Mijn collega heeft jouw idee op de "Wall of Change" geplakt, maar ik zie dat het bericht nog niet is behandeld.

Hoe snel jouw idee wordt opgepakt kan ik niet met zekerheid zeggen, als ik een terugkoppeling heb ontvangen laat ik het weten!

Groetjes,
Sean

@Friesian dat schiet inderdaad niet op, ik zal nog even een herinnering sturen 😳

Reageer